کد خبر : 103841
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 11:26
-

حسن زاده:برای فوتسال ایران فرق نمی‌کندکدام بازیکن در ترکیب اصلی است/خوشبختانه کادرفنی سعی کرده است تیم ملی را جوان کند

حسن زاده:برای فوتسال ایران فرق نمی‌کندکدام بازیکن در ترکیب اصلی است/خوشبختانه کادرفنی سعی کرده است تیم ملی را جوان کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی‌اصغر حسن‌زاده در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار با افغانستان از مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا اظهار داشت: به هرحال برای ما مهم این بود که بتوانیم در زمین خودمان، یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم. در مسابقات مقدماتی آسیا بدلیل جوانگرایی در تیم ملی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی‌اصغر حسن‌زاده در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار با افغانستان از مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا اظهار داشت: به هرحال برای ما مهم این بود که بتوانیم در زمین خودمان، یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم. در مسابقات مقدماتی آسیا بدلیل جوانگرایی در تیم ملی، چند نفر از بازیکنان اصلی را دراختیار نداشتیم. برای فوتسال ایران فرق نمی‌کند که کدام بازیکن در ترکیب اصلی است، ما قدرت مطلق آسیا هستیم و باید تمامی بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: در مقابل افغانستان بازی را خوب شروع کردیم، البته در نیمه دوم روال بازی اندکی تغییر کرد به هرحال ما نتیجه مدنظر را کسب کرده بودیم. نفرات جدیدی که به تیم ملی اضافه شدند بازیکنان جوان هستند و بازیکن جوان نیاز به زمان بیشتری دارد.

حسن‌زاده افزود: ۲ گلی هم که مقابل افغانستان خوردیم، بیشتر روی اتفاق بود. ما نتیجه مدنظر را کسب کرده بودیم و سعی کردیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. خوشبختانه کادرفنی سعی کرده است تیم ملی را جوان کند.

وی در پایان در رابطه با کاپیتانی‌اش در تیم ملی فوتسال، گفت: کاپیتانی برای من حس خاصی ندارد، من به عنوان یک کاپیتان سعی می‌کنم تجربیات خودم را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم تا جوانان تیم رشد فوتسالی خوبی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.