کد خبر : 103900
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 10:11
-

جدیدی زاده:نمی‌توانم بگویم حتما قهرمان می‌شویم

جدیدی زاده:نمی‌توانم بگویم حتما قهرمان می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر کشور، اظهارکرد:‌ باتوجه به این‌که امسال مسوولیتی هم در تیم ملی دارم، کارم کمی سخت شده است ولی به تیمم عِرق زیای دارم و ۱۲ سال است که به عنوان مربی در خدمت پالایش نفت آبادان هستم. وی بیان کرد: ‌باتوجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رز جدیدی‌زاده درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر کشور، اظهارکرد:‌ باتوجه به این‌که امسال مسوولیتی هم در تیم ملی دارم، کارم کمی سخت شده است ولی به تیمم عِرق زیای دارم و ۱۲ سال است که به عنوان مربی در خدمت پالایش نفت آبادان هستم.

وی بیان کرد: ‌باتوجه به ضعف‌هایی که فصل گذشته در بخش بازیکن داشتیم، امسال چند بازیکن خوب جذب کردیم و چارچوب تیم از نظر بازیکن، راضی‌کننده‌تر از سال گذشته است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا امسال تیم‌تان پتانسیل قهرمانی دارد؟ گفت: من همیشه گفته ام که آبادان پتانسیل قهرمانی دارد و البته رسیدن به این مهم فقط به مربی و بازیکن بستگی ندارد و مدیریت باشگاه نیز مهم است. در واقع باید یکسری مسائل دست به دست هم دهند تا موفقیت یک تیم حاصل شود. سال گذشته ناهماهنگی‌هایی وجود داشت و انتظار می‌رفت که باشگاه این موارد را مدیریت کند که آقای مختاری، مدیرعامل باشگاه نیز تا آن‌جا که توانسته به ما کمک کرده است ولی مواردی اتفاق می‌افتد که غیرقابل پیش‌بینی است.

جدیدی‌زاده با بیان ایین‌که امسال نیز در بازی نخست آرامش نداشتیم، افزود: اگر همه چیز در آرامش باشد، می‌توانیم نتایج خوبی را به دست آوریم ولی در بازی اول کمی ناهماهنگی وجود داشت که البته طبیعی است ولی امیدوارم که در ادامه دیگر مشکلی نداشته باشیم. همچنین جا دارد از آقای مختاری که جزو مدیرعامل‌های روشنفکر است، تشکر کنم.

وی عنوان کرد: ما پیش از آغاز مسابقات، بازی دوستانه نداشتیم و دیدار اول برای ما به عنوان یک دیدار تدارکاتی محسوب می‌شد. این هفته نیز با نماینده کرمان بازی داریم و ان‌شاءالله با نتیجه خوب این دیدار را ببریم. من به بازیکنان تاکید کرده‌ام که تفاضل گل خیلی مهم است، چرا که در پایان فصل به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این‌که ضعف‌هایی وجود دارد که باید برطرف شوند، گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها تفکر حرفه‌ای دارند و همدل هستند و ان‌شاءالله نتایج خوبی بگیریم.

وی تاکید کرد:‌ نمی‌توانم از الان بگویم که صد درصد قهرمان می‌شویم، چرا که ما و تیم‌های حفاری و دانشگاه آزاد  رقابت پایاپایی با هم داریم، ضمن این که دو تیمی هم که به لیگ برتر صعود کرده‌اند، تیم‌های خوبی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.