کد خبر : 103982
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 16:33
-

حضور پارسیان در لیگ برتر یکی از نقاط قوت ورزش شهرقدس است

حضور پارسیان در لیگ برتر یکی از نقاط قوت ورزش شهرقدس است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس گفت: شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی دارد و حضور تیم لیگ برتری پیکان تهران و تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در سطح کشور یکی از نقاط قوت ورزش این شهرستان است. محمد محمودی شاه‌نشین در مراسم تودیع و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس گفت: شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی دارد و حضور تیم لیگ برتری پیکان تهران و تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در سطح کشور یکی از نقاط قوت ورزش این شهرستان است.

محمد محمودی شاه‌نشین در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن قدردانی از زحمات سرپرست وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی دارد؛ هم‌اکنون حضور تیم لیگ برتری پیکان تهران و حضور تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در سطح کشور یکی از نقاط قوت ورزش این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش شهرستان قدس همواره متلاطم بوده تصریح کرد: تلاش ما این است که با پاسداشت این ظرفیت‌ها بتوانیم ورزش این شهر را در سطح بین‌المللی و در مسیر قهرمان‌پروری حفظ کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

ایشون عضو هیئت مدیره راهن تهران هم بودن که تیم راه آهن سقوط کرده لیگ یک و الانم داره نابود میشه