کد خبر : 103923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 10:23
-

شکست نزدیک شاگردان ابطحی مقابل حفاری در دیداری تدارکاتی

شکست نزدیک شاگردان ابطحی مقابل حفاری در دیداری تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال استقلال نوین بندرماهشهر در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر تیم ملی حفاری اهواز شکست خورد. تیم فوتسال بزرگسالان این باشگاه که خود را برای حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور آماده می کند،سه شنبه۲۵مهرماه و ازساعت۱۵:۰۰ در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال استقلال نوین بندرماهشهر در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر تیم ملی حفاری اهواز شکست خورد.

تیم فوتسال بزرگسالان این باشگاه که خود را برای حضور در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور آماده می کند،سه شنبه۲۵مهرماه و ازساعت۱۵:۰۰ در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود در سالن شهیدتندگویان اهواز به مصاف تیم لیگ برتری ملی حفاری اهواز رفت.

این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با نتیجه۵_۴به سود ملی حفاری به پایان رسید،ضیا احمدی۲گل،ایمان آهنگر و احمددستیاران برای استقلال نوین و بهزاد عظیمی۲گل،حفیظی،مریدی وفهیمی برای ملی حفاری در این دیدار گلزنی کردند.

استقلال نوین بندرماهشهر با هدایت سید مهدی ابطحی در اولین دیدار رسمی خود در لیگ یک فوتسال کشور روز جمعه۵آبان ماه دراصفهان میهمان رعد پدافند خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.