کد خبر : 103906
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:00
-

۷ بازیکن ما ازجوانان به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند/ ۳ سال است که فوتسال ما از فوتبال چمنی جداشده است

۷ بازیکن ما ازجوانان به تیم بزرگسالان اضافه شده‌اند/ ۳ سال است که فوتسال ما از فوتبال چمنی جداشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان گفت: تک‌تک حرکت‌هایی که بازیکنان ایران در زمین انجام می‌دادند برای ما تجربه است. حسین شادی اف، سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان پس از شکست ۱۲-۲ تیمش مقابل تیم ملی ایران، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید به خاطر این بازی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان گفت: تک‌تک حرکت‌هایی که بازیکنان ایران در زمین انجام می‌دادند برای ما تجربه است.

حسین شادی اف، سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان پس از شکست ۱۲-۲ تیمش مقابل تیم ملی ایران، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید به خاطر این بازی به تیم ملی ایران تبریک بگویم. بازی روز گذشته تیم ما باعث شد که همه در فکر بازی قبلی باشند و امروز نتوانستیم این وضعیت را جمع کنیم که این مسئله به مهارت سرمربی بازمی‌گردد و امیدوارم در آینده بتوانیم این اشتباهات را رفع کنیم.

وی در مورد تأثیر بازی با تیم ملی ایران در آینده فوتسال تاجیکستان گفت: تک‌تک حرکت‌هایی که بازیکنان ایران در زمین انجام می‌دادند برای ما تجربه است. ۳ سال است که فوتسال ما از فوتبال چمنی جداشده است و حالا که با تیم ملی ایران برخورد کردیم، دیدیم که در چه سطحی قرار داریم و فهمیدیم که باید بیشتر کار و تلاش کنیم.

شادی اف در مورد هیجان بالای بازیکنانش نیز خاطرنشان کرد: شاید به خاطر جوانی بازیکنان ما است که بازی‌ها را با حساسیت و هیجان زیادی دنبال می‌کنند چرا که ۷ بازیکن ما از تیم جوانان به تیم بزرگ‌سالان اضافه شده‌اند.

وی در پایان گفت: جا دارد از میزبانی خیلی خوب تبریز و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم.

در ادامه این نشست، کاپیتان تیم ملی تاجیکستان اظهار کرد: امروز بازی‌مان خیلی سخت بود اما تجربه خوبی بود که در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. از مردم تبریز تشکر می‌کنیم که میزبانی بسیار خوبی از ما داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.