کد خبر : 104059
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 11:28
-

خوراکچی: نیم‌فصل دوم پارسیان متفاوت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود

خوراکچی: نیم‌فصل دوم پارسیان متفاوت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: خداراشکر از زمانی که آمدم تمام بازیکنانم و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که این تیم را از شرایط بحرانی خارج کنند. وی در ادامه گفت: شما مطمئن باشید که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: خداراشکر از زمانی که آمدم تمام بازیکنانم و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که این تیم را از شرایط بحرانی خارج کنند.

وی در ادامه گفت: شما مطمئن باشید که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر پارسیان متفاوتی می‌بینید هم به لحاظ کیفیت و تاکتیکی بازیکنان و هم به لحاظ استراتژی تیم و هم به لحاظ سیستم مدیریتی تعقییراتی داشته است. شما کاملاً یک تیم متفاوتی را در نیم‌فصل دوم خواهید دید.

سرمربی تیم پارسیان شهر قدس گفت: شما از این به بعد یک تیم حرفه‌ای و با خلاقی را در لیگ برتر مشاهده می‌کنید و همینجا هم یک خبر خوب به خانواده فوتسال بدهم که همچین تیمی دوباره احیا شده است در فوتسال ایران.

خوراکچی گفت: مسئولین شهر قدس و این تیم نهایت همکاری و تلاش خود را می‌کنند که این تیم را به جایگاه واقعی خودش برسانند البته فوتسال ایران به همچون افرادی نیاز دارد به این دلیل که این افراد واقعا عاشق فوتسال هستند آن‌ها به دنبال اسم و مطرح کردن نام خود در پارسیان نیستند بلکه عاشق جوانان و فوتسال این شهر هستند.

وی افزود: پارسیان شهر قدس در منطقه‌ای قرار گرفته است که شهرک غرب تهران، کرج، شهر پارسیان و.. که این مناطق نزدیک به ۲ میلیون جمعیت دارد و می‌توانند در فوتسال ایران پتانسیل بالایی داشته باشند و البته از لحاظ جغرافیایی هم نیاز است که در این منطقه یک فوتسال با کیفیت در لیگ برتر داشته باشند.

وی همچنین در مورد بازی هفته آینده مقابل شهرداری ساوه گفت: من از روزی که وارد این تیم شدم و شروع کردیم طراحی تمرین خود را براساس این بازی آماده کردیم.سعی کردیم در زمان باقیمانده هم تیم شهرداری ساوه را به خوبی آنالیز و هم خودمان را از لحاظط روحی و روانی آماده کنیم و بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و یک بازی خوب در شأن و شخصیت شهر قدس آماده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.