کد خبر : 104058
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 11:31
-

شمسایی:امیدوارم هر کسی حق و شایستگی بیشتری داشته باشد، پیروز میدان شود

شمسایی:امیدوارم هر کسی حق و شایستگی بیشتری داشته باشد، پیروز میدان شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در گفت‌وگویی در رابطه با بازی عقب‌افتاده تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ همان‌طور که اطلاع دارید این یک بازی عقب‌افتاده است به این دلیل که گیتی‌پسند به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت و این بازی در زمان مقرر برگزار نگردید. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در گفت‌وگویی در رابطه با بازی عقب‌افتاده تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ همان‌طور که اطلاع دارید این یک بازی عقب‌افتاده است به این دلیل که گیتی‌پسند به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت و این بازی در زمان مقرر برگزار نگردید.

وی در ادامه گفت: شرایط برای هر دو تیم تقریباً به یک شکل رقم می‌خورد، هم ما و هم گیتی‌پسند برای قهرمانی و صدرنشینی جدول داریم می‌جنگیم، البته ناگفته نماند که مس سونگون در حال حاضر در صدر جدول است و حفاری، فرش‌ارا و سایری تیم‌ها می‌توانند مدعی باشند.

سرمربی تأسیسات دریایی گفت:‌ ما اصلاً در این مدت تمرینات آن چنانی نداشتیم به این دلیل که چند بازیکن کلیدی خود را به خاطر همراهی در تیم ملی به همراه نداشتیم. البته این شرایط برای گیتی‌پسند هم بوده است.

شمسایی افزود:‌ من فکر می‌کنم بازی روز شنبه بازی خیلی قشنگی باشد به این دلیل که گیتی‌‌پسند کادر فنی و بازیکنان خوب و تأثیرگذاری را در اختیار دارد. ما در این بازی قطعاً جواد اصغری‌مقدم را به دلیل مصدومیت به همراه نداریم و سایر بچه‌ها همه آماده هستند. البته یک مقدار خستگی در سابق بازیکنانم می‌بینم اما مجبوریم این بازی را برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم به دور از هر گونه حاشیه و اتفاقات، بازی فوتسال قشنگ و تماشاگرپسندی برگزار شود و هر کسی که در این میدان حق و شایستگی بیشتری داشته باشد، پیروز میدان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.