کد خبر : 104067
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1396 - 13:07
-

نیروی زمینی در اندیشه حضور در لیگ دسته دوم

نیروی زمینی در اندیشه حضور در لیگ دسته دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال نیروی زمینی ارتش پس از چندین دوره قهرمانی در مسابقات آسیا ویژن، این فصل هم از مدعیان جدی قهرمانی این دوره از مسابقات است. شاگردان کورش جمشیدی، مربی خوب و کاربلد فوتسال که همگی سرباز و از آمادگی بدنی و تکنیکی بالایی برخوردار هستند عزم خود را جزم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال نیروی زمینی ارتش پس از چندین دوره قهرمانی در مسابقات آسیا ویژن، این فصل هم از مدعیان جدی قهرمانی این دوره از مسابقات است. شاگردان کورش جمشیدی، مربی خوب و کاربلد فوتسال که همگی سرباز و از آمادگی بدنی و تکنیکی بالایی برخوردار هستند عزم خود را جزم کرده‌اند این فصل هم عنوان اولی مسابقات را از آن خود کنند. نیروی زمینی ارتش در آخرین بازی تدارکاتی خود توانست تیم مقاومت را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.

نیرو1

اما خبر خوب درباره این تیم این که سرهنگ محمود محمدخانی، مدیرعامل ورزش دوست باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش در تلاش است تا پس از سال‌ها موانع و مشکلاتی که سد ورود این تیم به لیگ‌های بالاتر بوده را بردارد و تیم فوتسال باشگاهش را روانه مسابقات لیگ دوی کشور کند. اتفاق خوبی که اگر رخ بدهد در آینده نزدیک هم برای این تیم و کل مجموعه باشگاه خوب خواهد بود هم برای بازیکنان سرباز این تیم و فوتسال ایران.

نیرو2

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا سه شنبه , ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۲۴

محمد جمعه , ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۰۸

سلام خسته نباشی انشالا موفق بشین ببخشید میش واس تس اومد؟