کد خبر : 104159
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 15:02
-

آسفالت داغ!

آسفالت داغ!

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت: کاظم خسروی مگر می‌شود اهوازی باشی، فوتسالی باشی و ندانی اینجا کجاست؟ در زمین آسفالت مسطح محله «باهنر» که اهوازی‌ها با نام «مجموعه» آن را می‌شناسند، بازیکنان زیادی پا به توپ شده‌اند. بازیکنانی که اگر استعدادیابی وجود داشت و آن ها را کشف می‌کرد، در سطح اول فوتبال و فوتسال

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت: کاظم خسروی

مگر می‌شود اهوازی باشی، فوتسالی باشی و ندانی اینجا کجاست؟ در زمین آسفالت مسطح محله «باهنر» که اهوازی‌ها با نام «مجموعه» آن را می‌شناسند، بازیکنان زیادی پا به توپ شده‌اند. بازیکنانی که اگر استعدادیابی وجود داشت و آن ها را کشف می‌کرد، در سطح اول فوتبال و فوتسال ایران حضور بازی می‌کردند؛ بازیکنانی تکنیکی و تاکتیک پذیر که استعداد خالص بودند. توکلی، صفری، فهیمی، عزت و محسن محمد زاده، شهرام و شایان شیدا، امیر رضایی و وحید کاظمی تنها بخشی از نام‌هایی هستند که در این زمین بازی کردند و به لیگ برتر فوتسال رسیدند.

زمین آسفالت اهوازنام های بزرگ دیگری اینجا بازی کرده‌اند؛ کیاووش علاسوند، شهاب طالبی، فرید نمازی، مجتبی مریدی زاده، امید دبیری، سهراب بختیاری زاده، رحمان اسکندری، ضیا احمدی، پژمان منتظری، امیر شرفی، همگی آسفالت این زمین را لمس کرده‌اند.

از جمله مربیانی هم که در این زمین به مربی‌گری پرداخته‌اند می‌توان به احمد جلالی، خلیل سواری، رضا داوودی، احسان علاسوند اشاره کرد که همگی سابقه کار در لیگ برتر فوتسال را دارند.

در فصل جاری لیگ برتر امیدها که مرحله گروهی آن هفته پیش به پایان رسید، ۶ بازیکن که از این مجموعه رشد پیدا کرده بودند، برای ۳ تیم مختلف به میدان رفتند.

این زمین آسفالت مسطح، باعث فوتسالیست شدن خیلی‌ها شد اما حیف به حال آن استعداد‌هایی که سوختتد و کسی کشف‌شان نکرد. مسابقات دوره‌ای که در «مجموعه» برگزار می‌شد، دور تا دور زمین را مملو از تماشاگر می‌کرد. سطح بازی‌ها و بازیکن‌هایی که در آن‌ها بازی می‌کردند دست کمی از لیگ برتر فوتسال نداشتند.

گاهی که از آن جا می‌گذرم، غریبانه کل دوران کودکی و نوجوانی خود که در آن جا گذرانده‌ام را مرور می‌کنم. بغضی می‌کنم به یاد استعدادهایی که به چشمان خودم دیدم سوختند و به هر دلیل به سطح اول فوتسال راه پیدا نکردند.

این‌ روز‌ها کسانی که روزگاری در «مجموعه» بازی کرده‌اند، وقتی به هم می‌رسند از «میلاد» و درخشش‌هایش سوال می‌کنند؛ «فرهاد توکلی» هنوز هم برای آن‌ها «میلاد» است.‌ همان پسرک لاغر و تکنیکی، گل کوچیک باز اهوازی…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.