کد خبر : 104326
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:50
دسته‌بندی نشده
-

رمضانی:شادی بعد از گل عالیقدر طبیعی بود/این برخورد با یک مداح دور از انصاف است/ اصفهان تنها جایی است که بعد از سوت پایان بازی هم دنبال حاشیه هستند

رمضانی:شادی بعد از گل عالیقدر طبیعی بود/این برخورد با یک مداح دور از انصاف است/ اصفهان تنها جایی است که بعد از سوت پایان بازی هم دنبال حاشیه هستند
قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی گفت:اصفهان تنها جایی است که بعد از سوت پایان بازی هم دنبال حاشیه هستند و ول کن تیم حریف نیستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ولی رمضانی قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به اتفاقات بازی با گیتی پسند گفت:همواره بازیهای تاسیسات با گیتی پسند از لحاظ فنی بازی هایی زیبا و سطح بالاست و بازی اخیر دو تیم به همین منوال بود.اما این را بگویم که باشگاه تاسیسات برای خود اصلی دارد که پایبندی به آن برایش مهم است.اینکه حرفی که می زند با عملش یکی باشد.ارتباط ما با کادرفنی و بازیکنان همیشه صمیمانه بوده و حتی اگر کسی هم از ما جدا شده با خوشی و به دلیل مسائل فنی بوده نه چیز دیگری.ما با هیچکس مشکلی نداریم و اصل این است که اخلاق را رعایت کنیم.

رمضانی ادامه داد:برنامه ای که داشتیم و داریم این است که از هر بازیکن یا مربی که از تیم ما جدا می شود در اولین مصاف رو در رو با آنها با هدیه ای و دسته گلی از او تقدیر کنیم و این نشان می دهد که روی هیچ بازیکنی حساسیت نداریم.

قائم مقام تاسیسات با اشاره به شادی بعد از گل عالیقدر که حاشیه ساز شد گفت:خوشحالی یک بازیکن بعد از گل طبیعی است و عالیقدر هم شادی اش معقول بوده است.او به سمت کادرفنی حریف یا تماشاگران نرفته و کار خاصی نکرد.در این چند سال ما هم به گیتی پسند باختیم و هم بردیم.در زمان باخت و تساوی هم کار حاشیه ای نکردیم.ما در زمین خودمان با آنها مساوی کردیم یا اینکه سال قبل در اصفهان باختیم اما هیچ مشکلی پیش نیامد و جو را متشنج نکردیم.از طرفی راجع به بازکینی که نماد اخلاق و قاری قرآن و مداح است این طور برخورد کردن دور از انصاف است.

رمضانی گفت:در شهرهای مختلف شاهد شعارها یا بعضا فحاشی تماشاگران هستیم اما فقط تا پایان بازی اما اصفهان تنها جایی است که بعد از سوت پایان بازی هم دنبال حاشیه هستند و ول کن تیم حریف نیستند.من می دانم که باشگاه بزرگی مثل گیتی پسند دنبال این حواشی نیست اما این قضیه باید ریشه ای حل شود تا منجر به تنش نشود.باید در این زمینه تعمق کنیم و با تصمیم دور از احساس کاری کنیم که فضای فوتسال آلوده نشده و دید منفی نسبت به این رشته وجود نداشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

برو بابا خودت رو مسخره کردی تا یک چیزی میشه میگی مداح بگو کجامداحی میکنه ما هم بریم سینه بزنیم؟؟!! نکنه تو خونه شما مداحی میکنه خیلی زشته تو این مملکت تا هر کی کم میاره زود میگه مداح هستم یعنی چی ؟؟!! توهین این آقا رو ندیدی تو اصفهان یا خوت رو زدی به اون راه آقای مدیر!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

ما که توهینی ندیدیم. اینا همه فشارای بعد از باخته برادر، شما خودتو ناراحت نکن