کد خبر : 104318
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 10:05
-

نصیرزاده: هیچ بازیکنی از تیم جدا نمی شود/در تلاش برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان هستیم

نصیرزاده: هیچ بازیکنی از تیم جدا نمی شود/در تلاش برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عبدالمهدی نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتسال پیام نور سیرجان در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شایعه جدایی دو بازیکن این تیم گفت: نمی دانم این شایعات از کجا و با چه منظوری برای تیم دانشگاه پیام نور ساخته شده است. من این حرف ها را تکذیب می کنم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عبدالمهدی نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتسال پیام نور سیرجان در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شایعه جدایی دو بازیکن این تیم گفت: نمی دانم این شایعات از کجا و با چه منظوری برای تیم دانشگاه پیام نور ساخته شده است. من این حرف ها را تکذیب می کنم و مطمئن باشید تیم فوتسال بانوان ما با تمام وجود و توان تلاش خود را می کنند تا رتبه ای در شان دانشگاه را کسب نمایند.

وی در ادامه افزود: اکثر بازیکنان دانشجوی دانشگاه هستند و ما قصد داریم با حمایت و تقویت تیم برای سال های آینده یکی از شانس های کسب قهرمانی باشیم. با صحبت هایی که با فدراسیون ورزش های دانشجویی و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم داشته ایم در تلاش هستیم انشالله سال آینده با حفظ کادرفنی و بازیکنان این تیم را به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان اعزام کنیم که در این راستا پیش بینی بودجه و کارهایش نیز عملی شده است.

نصیرزاده در آخر گفت: امیدوارم دیگر شاهد این نوع بی اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها نباشیم تا تیم پیام نور به روند رو به رشد خود در لیگ ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.