کد خبر : 104380
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 - 10:05
-

حلاجی:به عالیقدر در اصفهان سنگ زدند/ به چه کسی از اتفاقات بازی با گیتی پسند شکایت کنیم؟

حلاجی:به عالیقدر در اصفهان سنگ زدند/ به چه کسی از اتفاقات بازی با گیتی پسند شکایت کنیم؟
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی از اتفاقات بازی این تیم با گیتی پسند انتقاد کرد و گفت: وقتی مهران عالیقدر از سالن بازی خارج شد به سمت او سنگ پرتاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره بازی گیتی پسند و تاسیسات دریایی که حواشی مختلفی در پی داشت، گفت: خود من در سالن از نزدیک شاهد بازی بودم. در یک صحنه خطایی رخ داد که داور از کنار آن گذشت و سکوها علیه مهران عالیقدر شعار دادند. این در حالی است که گیتی پسندی ها مدعی بودند عالیقدر از کلمات رکیک استفاده کرده است. به نظرم بی انصافی است بود که راجع به عالیقدر این حرفها را زدند. او به هیچ عنوان اهل این حرفها نیست و بازیکن بسیار با اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: در اصفهان شاهد صحنه هایی بودم که اگر با چشم خودم نمی دیدم، باور نمی کردم. زمانی که مهران عالیقدر قصد داشت از سالن خارج شود، ۵۰ نفر دنبالش کرده بودند؛ در حالی که فقط دو مامور برای اسکورت مهران وجود داشت. آیا این انصاف است؟ چرا هر تیمی که به اصفهان می رود، همواره با مشکل از سالن خارج می شود. عالیقدر بازیکن ملی است و سال گذشته هم زحمات زیادی برای گیتی پسند کشیده بود. چرا زحمات او را نادیده می گیریم؟ از اینکه عالیقدر را آزار و اذیت کردند، ناراحت شدم.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات تاکید کرد: ۵۰ نفر دنبال عالیقدر راه افتاده بودند و حتی به سمت او سنگ هم زدند. یکی از این سنگها به سر عالیقدر هم خورد ولی خدا با او بود که سنگ پرتاب شده، کوچک بود وگرنه اتفاقات تاسف باری رخ می داد. مسئولان درجه یک فوتسال هم خودشان در سالن بودند. آیا آنها اتفاقات را ندیدند؟ آیا ندیدند که آن همه بطری و زباله داخل زمین پرتاب شد؟

حلاجی در پاسخ به این سئوال که آیا قصد شکایت به خاطر اتفاقات رخ داده را ندارید؟ یادآور شد: اتفاقا دیروز صحبت شکایت کردن مطرح شد. سئوال این است که الان ما باید به چه کسی شکایت کنیم؟ باید به کسی شکایت ببریم که خودش در سالن بوده و همه چیز را دیده است؟ همه مسئولان فوتسال در سالن بودند و دیدند چه اتفاقی افتاد؛ دیگر ما باید چه چیزی بنویسیم. کمیته فوتسال باید اقدام کند. آقای سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) باید به کمیته انضباطی نامه بزند و به این مسائل رسیدگی کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

جمع کن این بساطو آقای حلاجی.
همه دیدند ک خود عالیقدر و جاوید تماشاچیا رو تحریک کردند.
اونم تماشاچیایی ک همیشه پشتشون بودند.
بازیکن بزرگ روح بزرگ میخواد.
اینا باید بدونند اگ از یه باشگاه میرند نباید پلای پشت سرشونو خراب کنند.
شما هم لی لی ب لالاشون نذار. چون وقتی از تاسیسات هم جدا بشند این بلا رو سر خودتون میارند.

نام ... سه شنبه , ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

بنده به عنوان یک اصفهانی متعصب از شما عذر خواهی میکنم واقعا تیم تاسیسات امسال زیبا فوتسال بازی میکند .

نام ... سه شنبه , ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

جناب اقای حلاجی اینها هوادار واقعی گیتی نبودند و ما واقعا از شما عذر خواهی میکنیم