کد خبر : 104443
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 10:50
-

بی غم:با پیروزی یا شکست مقابل تاسیسات اتفاق خاصی نمی افتد/برد و باخت این بازی تاثیری در قهرمانی ندارد

بی غم:با پیروزی یا شکست مقابل تاسیسات اتفاق خاصی نمی افتد/برد و باخت این بازی تاثیری در قهرمانی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره دیدار هفته چهاردم تیم مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: خدا را شکر در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و یک بازیکن برزیلی هم در این مدت جذب کردیم. مصدومیت محمدرضا سنگ‌سفیدی هم در این تعطیلات بهبود یافته و او می‌تواند در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره دیدار هفته چهاردم تیم مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: خدا را شکر در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و یک بازیکن برزیلی هم در این مدت جذب کردیم. مصدومیت محمدرضا سنگ‌سفیدی هم در این تعطیلات بهبود یافته و او می‌تواند در این مسابقه ما را همراهی کند،‌ اما هنوز وضعیت حمید احمدی مشخص نیست.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل سعی کردیم با جذب بازیکن و تمرینات خوب ضعف‌های تیم‌مان را بپوشانیم. در این مسابقه نیز، هم ما و هم تأسیسات وضعیت خوبی داریم و برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم باید سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به این پرسش که به نظر اگر تیم مس سونگون در این دیدار شکست بخورد به نوعی از کورس قهرمانی عقب می‌ماند، تصریح کرد:‌ به نظرم هر دو تیم در این بازی با احتیاط بازی خواهند کرد و فکر نمی‌کنم با پیروزی یا شکست در این مسابقه اتفاق خاصی بیفتد. همیشه در نیم‌فصل دوم تیم‌های ضعیف و انتهای جدولی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرند و به همین دلیل باخت یا برد در این مسابقه تأثیر چندانی در قهرمانی یک تیم ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.