کد خبر : 104447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 10:59
-

مربیان مطرح وارد شدند/حالا لیگ شدم

مربیان مطرح وارد شدند/حالا لیگ شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابتدای فصل لیگ برتر شروع ناامید کننده ای داشت. وضعیت بلاتکلیف چند تیم و بیرون ماندن چند مربی شاخص باعث شده بود تا هیچ هیجانی از شروع لیگ نداشته باشیم. وضعیت سه تیم مشخص بود،سه تیمی که الان بالای جدول هستند و بقیه هم کج دار و مریز وارد رقابتها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابتدای فصل لیگ برتر شروع ناامید کننده ای داشت. وضعیت بلاتکلیف چند تیم و بیرون ماندن چند مربی شاخص باعث شده بود تا هیچ هیجانی از شروع لیگ نداشته باشیم.

وضعیت سه تیم مشخص بود،سه تیمی که الان بالای جدول هستند و بقیه هم کج دار و مریز وارد رقابتها شدند و برای برخی ها پیش بینی می شد که شرایطشان خوب نباشد.

جای خالی مربیان نامی و آنها که هیجان را به بازی ها می آوردند خالی بود و همین عامل باعث شد تا خیلی ها از این لیگ ناامید شوند.با گذشت یک نیم فصل اما اتفاقات به گونه ای رقم خورده که شرایط بهتر شده است. پای مربیان اسم و رسم دار به لیگ باز شده و می توان نیم فصل دوم پرهیجانی را امیدوار بود.

رضا لک مربی قهرمانی لیگ پس از چند هفته بیرون نشستن به شهرداری ساوه آمد تا این تیم را از بحران نجات دهد.تیمی که با یک مربی گمنام به نام مسعود ناجی در جمع فانوس بدستان بود حالا با رضا لک به بقا فکر می کند و کارش آسان هم نیست.

دیگر تیم پایین جدولی یعنی هیات فوتبال قم هم مهدی غیاثی مربی مطرح قمی را وارد رقابتها کرد.او جانشین ابوالفضل ثانی شد و امیدوار است کار دشوار بقای نماینده قم در لیگ برتر را با موفقیت انجام دهد.البته این تیم نیاز به تقویت دارد تا کارش آسان تر شود.

سومین تغییر در لیگ برتر آمدن محمود خوراکچی بود. مربی خوش تیپ فوتسال با آمدن به پارسیان شهر قدس و جانشینی محمد یحیی زاده امیدوار است تا این تیم را از پایین جدول جدا کند.اوضاع مالی تیم پارسیان بهتر شده و با جذب سه بازیکن جدید مصمم به بقا در لیگ هستند.

چهارمین و مهمترین تغییر هم ورود حسین شمس به فوتسال است.شمس که در سالهای اخیر در فوتسال باشگاهی توفیق چندانی نداشته جانشین علی افضل در گیتی پسند شده انگیزه های زیاد برای نتیجه گرفتن دارد و با وجود او تنور لیگ برتر داغ تر خواهد شد.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

خیلی نامردید که نامی از استاد بزرگ مربی خوشنام و باسابقه در بازیکنی و مربیگری و مدرسی و بدنسازی و کلا همه چیز را نمی اورید