کد خبر : 104470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1396 - 17:42
-

گیتی‌پسند به دنبال جذب ۳ بازیکن/ فعلاً دانشور در تیررس حسین شمس

گیتی‌پسند به دنبال جذب ۳ بازیکن/ فعلاً دانشور در تیررس حسین شمس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی‌پسند این روزها از نظر نتایج در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و پس از دیدار با تأسیسات سرمربی این تیم اخراج شد و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. شمس با توجه به اینکه گیتی‌پسند مهره‌های خوبی را در ترکیب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی‌پسند این روزها از نظر نتایج در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارد و پس از دیدار با تأسیسات سرمربی این تیم اخراج شد و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

شمس با توجه به اینکه گیتی‌پسند مهره‌های خوبی را در ترکیب خود دارد تصمیم بر این گرفته تا با همین بازیکنان فصل را ادامه دهد و هیچ بازیکنی را از لیست خود خارج نکند. گیتی‌پسند در لیست خود تنها یک جای خالی دارد و شمس برای تقویت تیم به دنبال جذب یک بازیکن است.

حسین شمس درباره جذب بازیکن در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و تقویت تیم گیتی‌پسند برای جبران نتایج اظهار داشت: تیم ما حداقل به ۲ یا ۳ بازیکن نیاز دارد اما لیست تیم جا ندارد و ۱۵ بازیکن داریم و تنها یک جای خالی داریم، به دنبال این هستیم تا مسعود دانشور را جذب کنیم. مسئولان باشگاه در تلاش جذب این بازیکن هستند و امیدواریم با همکاری کمیته فوتسال دانشور را جذب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

فقط مسعود دانشور