کد خبر : 104575
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 - 15:24
-

منتظر دیدن عاقبت سلیمانی که حق فردوسی را خورد، می‌نشینم/ حالا فهمیدم چرا دبیری به خاطر او فوتسال را بوسید و کنار گذاشت/ متاسفم که برای این فوتسال ۵میلیارد خرج کردم

منتظر دیدن عاقبت سلیمانی که حق فردوسی را خورد، می‌نشینم/ حالا فهمیدم چرا دبیری به خاطر او فوتسال را بوسید و کنار گذاشت/ متاسفم که برای این فوتسال ۵میلیارد خرج کردم

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به عنوان باشگاهی که بزرگترین مدرس فوتسال دنیا را از اسپانیا به ایران آورد تا سطح مربیان ایران را بالاتر آورده و به فوتسال این مملکت خدمت کند و باشگاهی که بازی‌های جوانمردانه‌اش با تاسیسات، تحسین کل ایران را به

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به عنوان باشگاهی که بزرگترین مدرس فوتسال دنیا را از اسپانیا به ایران آورد تا سطح مربیان ایران را بالاتر آورده و به فوتسال این مملکت خدمت کند و باشگاهی که بازی‌های جوانمردانه‌اش با تاسیسات، تحسین کل ایران را به دنبال داشت، امروز بلایی سر ما آوردند که بابت هر خدمتی که به این فوتسال کرده‌ام افسوس خوردم.

وی افزود: در این چند سال بالغ بر ۵میلیارد برای فوتسال هزینه کردم و تلاش کردم تا خدمتی کرده باشم اما در روزی که شرایط ما قدری تغییر کرد و کمیته فوتسال می‌توانست به پاس همه این خدمات قبل به ما کمک کند که دوباره در لیگ یک سرپا بایستیم، از پشت به ما خنجر زده شد.

مدیرعامل باشگاه فردوسی با بیان اینکه امتیاز تیمش را ابتدا به صورت غیابی به اصفهان فروختند، تصریح کرد: وقتی دیدند که می‌خواهیم خودمان شرکت کنیم و به این کاری که کرده‌اند معترض هستیم گفتند بروید لیگ دو بازی کنید و با حرکتی ناپلئونی از کمیته فوتسال امتیاز به اصفهانی‌ها فروختند! که نوعی تفسیر به رای و دور زدن قانون و حق خوری از سوی سلیمانی بود.

نعمتی تاکید کرد: انگار نه انگار که ما همان باشگاه فردوسی بودیم که وقتی همین آقایان برای نظارت بازی‌های ما می‌آمدند کلی از میزبانی ما تعریف و تمجید می‌کردند و شاید هنوز مزه سوغاتی‌هایی که به رسم میهمان نوازی به تیم‌های حریف و ایشان می‌دادیم زیر زبانشان باشد اما جواب این میهمان‌نوازی‌های را با تلفن جواب ندادن‌ها و بی‌محلی‌ها و حق‌خوری‌ها و فروش امتیاز با اسم قانون دادند.

وی با اشاره به خداحافظی دبیری از فوتسال خاطرنشان کرد: روزی که اظهارات دبیری در مورد سلیمانی را می خواندم تعجب می کردم که چطور می‌شود یک باشگاه با ریشه به خاطر یک آدم بعد از ۱۶سال قید فوتسال را بزند و همه چیز را ببوسد و برود؛ اما امروز با پوست و گوشتم احساس کردم که آقایان چقدر بی‌منطق، بی‌انصاف و نامرد هستند و حالا حال دبیری را درک می‌کنم.

مدیرعامل فردوسی در پایان گفت: ما که دیگر از این فوتسال زده شدیم و رفتیم و دیگر پشت سرمان را هم نگاه نمی‌کنیم اما بدانند با حمایت از کسی که فقط مورد حمایت آقای کفاشیانی است که خود فدراسیون هم با ایشان سیاست مشخصی ندارد، فوتسال رو به قهقراست و امیدوارم روزی برای برکنار کردنش به نتیجه برسند که تیمی در فوتسال باقیمانده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

........ شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

سلام واقعا حق حرفه

ناشناس شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

اینقد تو این تیم حق همه رو خوردین که به جایی نرسید .هنوز پول بازیکناتو تسویه نکردی کجا ۵ میلیارد هزینه کردی …… چوب خدا صدا نداره