کد خبر : 104726
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 10:22
-

احمدی:باید در ادامه لیگ هم نتایج خوبی کسب کنیم/ تاسیسات با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بود

احمدی:باید در ادامه لیگ هم نتایج خوبی کسب کنیم/ تاسیسات با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص دیدار تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خیلی سختیم مقابل تاسیسات دریایی داشتیم و می‌دانستیم این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی خداراشکر توانستیم پیروز شویم. هنوز بازی‌های زیادی در لیگ مانده و باید در ادامه هم موفق باشیم. وی در خصوص حساسیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص دیدار تیمش مقابل تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازی خیلی سختیم مقابل تاسیسات دریایی داشتیم و می‌دانستیم این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی خداراشکر توانستیم پیروز شویم. هنوز بازی‌های زیادی در لیگ مانده و باید در ادامه هم موفق باشیم.

وی در خصوص حساسیت بازی و کری‌خوانی‌هایی که بازیکنان ۲ تیم انجام می‌دادند، گفت: وقتی ۲ تیم ملی‌پوش‌های زیادی دارند و قدرت آنها با هم برابری می‌کند این اتفاق‌ها هم رخ می‌دهد. تاسیسات چون بازی قبل گیتی‌پسند را برده بود، با روحیه بالایی به مصاف ما آمده بود ولی خوشبختانه توانستیم پیروز میدان باشیم.

بازیکن مس سونگون در پاسخ به این سوال که وی و سنگ‌سفیدی خیلی با بازیکنان حریف کری‌خوانی می‌کردند، گفت: وظیفه ماست که برای تیم بجنگیم و در هر بازی نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم. در هر بازی همه تلاش خود را می‌کنیم و مسئله خاصی هم وجود ندارد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.