کد خبر : 104719
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 10:02
-

بی‌غم: دیدار مس مقابل تاسیسات بهترین بازی این فصل لیگ برتر بود/هر دو تیم فوق‌العاده بودند

بی‌غم: دیدار مس مقابل تاسیسات بهترین بازی این فصل لیگ برتر بود/هر دو تیم فوق‌العاده بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم بعد از پیروزی ۵ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی گفت: خدا را شکر که توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم و این بازی را می‌توان بهترین بازی فصل ۹۶ دانست. هر دو تیم فوق‌العاده بودند و هم تکنیکی و هم فنی. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم بعد از پیروزی ۵ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل تأسیسات دریایی گفت: خدا را شکر که توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم و این بازی را می‌توان بهترین بازی فصل ۹۶ دانست. هر دو تیم فوق‌العاده بودند و هم تکنیکی و هم فنی. این دو تیم دارای بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای هستند که به خوبی توانستند این موضوع را در زمین مسابقه ثابت کنند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تیم تأسیسات تیمی خوب همراه با کادر فنی و بازیکنان بزرگ و نامداری است و همانطور که اطلاع دارید این تیم توانسته بود هفته قبل تیم پرمهره و خوب گیتی‌پسند را در خانه شکست دهد. خدا را شاکرم که بازیکنانم به خوبی توانستند در این بازی ظاهر شوند و ۳ امتیاز این بازی را بگیرند.

بی‌غم در پاسخ به سؤالی که آیا از وضعیت داوری این دیدار راضی بودید، گفت: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و تیم داوری به خوبی توانستند این دیدار را قضاوت کنند. درست است این دیدار خیلی پربرخورد بود اما صحنه خاصی نداشت که داور نتواند آن را بگیرد. البته کارشناسان باید نظر نهایی را بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

ای کاش تیم مس از اول به بی غم سپرده شده بود.دو سال پشت سر هم تمام زحمات را علی افضل با تفکرات توهم آمیز نابود کرد.
امسال هم گیتی را نابود کرد.