کد خبر : 104746
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 11:10
-

تبریک شاعرانه تولد به مدیر عامل/کری خوانی دربی ۸۵ در سالن فوتسال

تبریک شاعرانه تولد به مدیر عامل/کری خوانی دربی ۸۵ در سالن فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چارچوب چهاردهمین هفته از لیگ برتر فوتسال  از ساعت ۱۶ روز جمعه ۵ آبان ماه ۹۶ تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان ملی حفاری اهواز بود و در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ برابر میهمان خود متوقف شد. حواشی این دیدار را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چارچوب چهاردهمین هفته از لیگ برتر فوتسال  از ساعت ۱۶ روز جمعه ۵ آبان ماه ۹۶ تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان ملی حفاری اهواز بود و در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ برابر میهمان خود متوقف شد.
حواشی این دیدار را در ذیل می خوانید:

*کفپوش سالن جهت برگزاری این دیدار مورد شست و شو قرار گرفت.

*کری خوانی های پس از دربی هشتاد و پنجم پایتخت در کنار زمین بسیار داغ بود.

*هواداران شهروند ساری بهنگام گرم کردن، بازیکنان تیم محبوبشان را بصورت یک به یک مورد تشویق قرار دادند.

*هواداران سعید نجاریان را نیز مورد تشویق خود قرار داده و نزد خود فراخواندند.

*حدود ۳۰۰۰ هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

*قبل از شروع دیدار هواداران بازیکنان شهروند را نزد خود فراخوانده و بادکنک های نارنجی را که در دست داشتند به سمت آنها پرتاب کردند.

*هواداران با خواندن شعرهایی تولد سعید نجاریان مدیر محبوب خود را نیز به وی تبریک گفتند.

*علی ابراهیمی بازیکن بااخلاق شهروند ساری نوجوانی را که عکسش با پیراهن ورزشی که نام شهروند ساری و شماره ۹۰ با دست بر روی آن حک شده بود، در فضای مجازی پخش شده بود را با خود به مراسم قبل بازی آورده بود و پیراهن شماره ۹۰ خود را به وی اهدا کرد.

*در دقیقه ۱۴ در حالی که توپ به نفع شهروند ساری (در منطقه نیمکت ذخیره های ملی حفاری) به بیرون رفته بود، نیمکت نشینان ملی حفاری از تحویل توپ به بازیکنان شهروند امتناع کردند تا آن نقطه از زمین ثانیه هایی دچار التهاب شود.

*ابوالفضل افضلی بازیکن جوان شهروند در این دیدار برای اولین بار در ترکیب تیم بزرگسالان این تیم در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت.

*یکی از اعضای کادر فنی ملی حفاری در دقیقه ۱۴ نیمه دوم با نظر داور دیدار و بعلت اعتراض های مکرر خود از کنار زمین مسابقه اخراج شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.