کد خبر : 104722
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 10:20
-

هت تریک شمسایی در سالن هندبال/غایب بزرگ بازی بزرگ فصل چه کسی بود؟/برخورد سرد شمسایی با سنگ سفیدی

هت تریک شمسایی در سالن هندبال/غایب بزرگ بازی بزرگ فصل چه کسی بود؟/برخورد سرد شمسایی با سنگ سفیدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،عصر جمعه دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در سالن مملو از جمعیت تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این نارنجی پوشان تبریزی بودند که با یک بازی حساب شده و منطقی به پیروزی پر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،عصر جمعه دو تیم تاسیسات دریایی و مس سونگون از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال در سالن مملو از جمعیت تالار هندبال تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این نارنجی پوشان تبریزی بودند که با یک بازی حساب شده و منطقی به پیروزی پر گل رسیدند. گزارش و حاشیه های این بازی را میتوانید در ادامه بخوانید.

گزارش بازی: دو دقیقه ابتدایی بازی کافی بود تا دو تیم به خوبی یکدیگر را محک بزنند. در نهایت یک تیم باید گل اول بازی را به ثمر میرساند که این شانس به مسی ها رسید و آن ها توسط سعید تقی زاده یک بر صفر پیش افتادند. بعد از دقایق کوتاهی باز هم مس توسط حمید احمدی به گل دوم رسید تا تیم بی نظم تاسیسات درخواست وقت استراحت کند. این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند تا تمام امید تاسیساتی ها به ۲۰ دقیقه نیمه دوم باشد. با شروع نیمه دوم بر خلاف جریان بازی باز هم اینبار نارنجی پوشان بر روی یک غافلگیری توسط علیرضا عسگری به گل سوم رسیدند. در ادامه تاسیسات به خود آمد و وحید شمسایی گل اول تاسیسات رو به ثمر رساند. بعد از این گل شمسایی که شم گلزنی بالایی دارد در اتفاقی عجیب گل به خودی زد و آب سردی بر تیم خود پاشید تا نتیجه بازی ۴ بر یک به سود مس شود. اما این سناریو ادامه دار بود و نقش اول آن هم کسی نبود جز وحید شمسایی که اینبار بعد ۵ نفره کردن تیمش گل دوم خود برای تاسیسات را به تور دروازه مس نشاند تا همه از هت تریک او در این بازی بگویند.شمسایی تنها بازیکن تاسیسات بود که در این بازی نمایشی خوب ارائه داد و تمام نشدنی ظاهر شد. در نهایت زور تاسیسات در بازی پاور پلی هم به مس نرسید و در ثانیه های پایانی حمید احمدی تیر خلاص را به تیم سابقش شلیک کرد تا مسی ها بعد از اتمام بازی جشن و پایکوبی راه بیندازند.

حاشیه ها:
در روزی که تالار هندبال جای سوزن انداختن نبود اهالی این رشته نیز به خوبی از این بازی استقبال کرده بودند.
*حسین شمس،ناصر صالح،عباس ترابیان،سید محمد ناظم الشریعه، محمود خوراکچی،علی پازوکی،محمد هاشم زاده،صادق درودگر،میشل پطروس،صدرالدین موسوی،ابوالقاسم عارفیان،رضا زرخانلی و… در سالن حضور داشتند.

*در اتفاقی عجیب این اولین بازی بود که در تالار هندبال برای خبرنگاران آی دی کارت صادر شده بود و از حضور خبرنگارانی که آی دی کارت نداشتند از حضور در زمین ممانعت میشد و این اتفاق باعث درگیری بین حراست و ناظر بازی و بعضی خبرنگاران شده بود.

*محمدرضا سنگ سفیدی پس از سال ها حضور در تاسیسات و بازی برای این تیم اینبار در سالن هندبال در مقابل هم تیمی های سابقش بازی کرد و در ابتدای بازی از طرف باشگاه تاسیسات دریایی از او تقدیر شد.البته در جریان تقدیر از او برخورد سردی بین سنگ سفیدی و شمسایی حاکم بود.

*حضور پرشور قرچکی ها با طبل و شیپور در سالن فضای سالن را به خوبی به سود تاسیساتی متحول کرده بودند.

*در دقایق ابتدایی نیمه اول در صحنه ای حمید احمدی با مجید رییسی دچار درگیری شدند که بازی برای دقایقی متوقف شد.

*دو تیم در نیمه اول و دوم ۵ خطا کردند ولی در نیمه دوم مس صاحب پنالتی دوم شد که در دوئل حمید احمدی و مصطفی نظری این نظری بود که موفق عمل کرد.

*در صحنه ای مشکوک در نیمه دوم کادر تاسیسات معتقد به اعلام پنالتی به سود آن ها بود که با نظر داور مغایر بود و پس از این صحنه شاهد اعتراض شدید کادر تاسیسات به تصمیم داوری بودیم.

*شایان ذکر است تیم تاسیسات در نیمه دوم ۹ دقیقه با روش پاور پلی به مس حمله کرد.

*در حساس ترین بازی نیم فصل دوم که چه به لحاظ حاشیه و چه فنی در سطحی بسیار بالا و دیدنی برگزار شد اکثر اهالی فوتسال حضور داشتند اما خبری از علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

شمسایی یادت باشه عزت و ذلت آدم فقط دست خداست فقط خدااااااا