کد خبر : 104865
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 14:54
-

درودگر:تیم‌ ‌ملی نیاز به یک تغییر نسل اساسی دارد/بدون جوانگرایی به سرنوشت برزیل ۲۰۱۶ دچار می شویم

درودگر:تیم‌ ‌ملی نیاز به یک تغییر نسل اساسی دارد/بدون جوانگرایی به سرنوشت برزیل ۲۰۱۶ دچار می شویم
رییس پیشین کمیته‌ فوتسال معتقد است علی کفاشیان دوندگی لازم برای فوتسال ایران را نداشته است و کارهای روتین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس پیشین کمیته‌ فوتسال معتقد است علی کفاشیان دوندگی لازم برای فوتسال ایران را نداشته است و کارهای روتین انجام شده است.

صادق درودگر در پاسخ به این پرسش که عملکرد علی کفاشیان در زمان حضور یک ساله‌اش در کمیته‌ فوتسال چطور بوده است؟ اظهار کرد: کفاشیان هیچ کاری برای فوتبال نکرد و به جز حمایت‌های فدراسیون فوتبال که یکسری کارهای روتین مثل دادن البسه و هماهنگی بازی دوستانه است کار خاصی نشد. با قاطعیت این را می‌گویم که علی کفاشیان فقط ناظر اعمال و حاضر در سفرهاست. رییس کمیته‌ فوتسال باید دوندگی داشته باشد. یک مورد را بگویید که او در کجا برای فوتسال دویده است. کفاشیان آدم اداری است که هشت صبح بیاید و ساعت ۱۶ برود.

رییس پیشین کمیته‌ فوتسال هم‌چنین درباره جوان‌گرایی در تیم‌ ‌ملی فوتسال، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی نیاز به یک تغییر نسل اساسی دارد. زمانی که من ریاست کمیته‌ فوتسال را بر عهده داشتم از سال ۲۰۰۴ دیدیم با کیفیت هستند اما در آنالیز متوجه شدیم که دو تا سه کیلومتر کم‌تر از بازیکنان برتر دنیا دوندگی دارند. به همین دلیل جوان‌گرایی یک باره در سال ۲۰۰۵ انجام دادیم و بازیکنانی مثل علی اصغر حسن‌زاده، محمد کشاورز، مسعود دانشور و … ‌اضافه شدند و جای بابک معصومی و پری آذر و … را گرفتند.

درودگر در ادامه‌ ‌اضافه کرد: در آن زمان به ما اعتراضات زیادی می‌شد اما ثمره آن را می‌بینیم و هنوز حسن‌زاده و کشاورز در فوتسال می‌درخشند. من بعد از استعفا به آقای دادکان اعلام کردم که این روند جوان‌گرایی ادامه‌ داشته باشد، اما متاسفانه در فدراسیون فعلی به دنبال نتیجه‌ هستند. در حالی که باید حداقل چهار پنج سال میانگین سنی تیم‌ ‌ملی کاهش یابد. ملی‌پوشان ما دانش فنی بالایی دارند ولی در بازی‌های سنگین به لحاظ بدنی کم خواهند آورد و ممکن است بلایی که سر برزیل در جام جهانی ۲۰۱۶ آمد، در جام جهانی ۲۰۲۰ بر سر ایران بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان سه شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

صادقی درودگر تو اول برو جوونگرایی را از تیم رفقیت شمسایی شروع کن بعد بیا تیمهای دیگه را جوون کن باریکلا!!!بدو بدو آفرین به تو با این هوشی که داری!!۱