کد خبر : 104851
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 9:56
-

ناظم‌الشریعه: وقتی تیم‌های لیگ برتری جوانگرایی نمی‌کنند، چه توقعی برای حضور آن‌ها در تیم ملی فوتسال است

ناظم‌الشریعه: وقتی تیم‌های لیگ برتری جوانگرایی نمی‌کنند، چه توقعی برای حضور آن‌ها در تیم ملی فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتسال جهت مسابقات چهار جانبه اصفهان که قرار است در آذرماه برگزار شود، گفت: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم ملی تحت اختیار تیم‌های خود هستند و با توجه به اینکه لیگ ما لیگی پرفشار و فشرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتسال جهت مسابقات چهار جانبه اصفهان که قرار است در آذرماه برگزار شود، گفت: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم ملی تحت اختیار تیم‌های خود هستند و با توجه به اینکه لیگ ما لیگی پرفشار و فشرده است ما چاره‌ای نداریم جز اینکه بازیکنان ملی در اختیار تیم‌های خود باشند.

وی در ادامه گفت: برای بازی‌های چهارجانبه اصفهان تا آنجا که من اطلاع دارم تیم‌های قزاقستان و روسیه اعلام آمادگی کردند و ان‌شاءالله با توجه به پیگیر‌های کمیته فنی فوتسال بعد از انصراف آرژانتین قرار است تیمی دیگر را جایگزین این مسابقات کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همانطور که گفتم با توجه به فشردگی لیگ ما نمی‌توانیم برای این بازی‌ها اردویی برگزار کنیم و بازیکنان تیم ملی تا زمان برگزاری این مسابقات تحت اختیار تیم‌های خود هستند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به سؤالی که عده‌ای معترض هستند در تیم ملی جوانگرایی نشده است، گفت: من واقعاً نمی‌دانم منظور از جوانگرایی چیست؟ ما در تیم ملی اعزامی به ترکمنستان از ۱۴ بازیکن اعزامی ۷ بازیکن جدید به نام‌های توحید لطفی کاپیتان تیم ملی جوانان، مسلم اولاد قباد، علیرضا رفیعی، شهاب طالبی، سعید احمد عباسی، قاسم عروجی، امین نصرالله‌زاده به همراه بردیم که در جام جهانی هم با ما حضور نداشتند.

وی گفت: من در پاسخ به این افراد می‌‌گویم اگر منظور آنها از جوانگرایی بازیکنان زیر ۲۰ سال است من که حرفی ندارم اما به شرطی که تیم‌های لیگ برتری از این جوانان استفاده کنند که کادر فنی تیم ملی بتواند با توجه به زیر نظر داشتن بازی‌ها هر کسی حقش است را به تیم ملی دعوت کنند.

ناظم‌الشریعه افزود: در این مورد نمونه بارز این مسئله توحید لطفی کاپیتان زیر ۲۰ سال است که در حال حاضر در تیم مس سونگون بازی می‌کند و کادر فنی به تیم ملی دعوت کرده است. اما وقتی می‌بینیم تیم‌های لیگ برتری از این جوانان استفاده نمی‌کنند پس از من چه توقعی دارند که بازیکنانی که هنوز تجربه بازی و مسابقه در لیگ برتر را ندارند چگونه کادر فنی می‌تواند آنها را انتخاب و در تیم ملی بازی دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.