کد خبر : 105037
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 0:40
دسته‌بندی نشده
-

تاسیسات در ناکامی در پاورپلی دبل کرد/ توقف بازی به دلیل درگیری خبرنگاران و حراست!/ حمله تند ناصری به تماشاگر طعنه‌زن!

تاسیسات در ناکامی در پاورپلی دبل کرد/ توقف بازی به دلیل درگیری خبرنگاران و حراست!/ حمله تند ناصری به تماشاگر طعنه‌زن!
تاسیسات دریایی که در دیدار گذشته خود برابرمس سنگون در استفاده از پاورپلی ناکام بود، برابر حفاری نیز در این ناکامی دبل کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران اگرچه بسیار خوب و با احترام آغاز شد اما در ادامه کانون تنش‌هایی شد که شاید اگر مدیریت بازیکنان بزرگ دو تیم نبود کار به جنجالی وسیع کشیده می‌شد.
قبل از شروع این بازی مراسم گلریزان برای دو تن از کارکنان شرکت ملی حفاری که در حادثه آتش سوزی جان باخته بودند انجام گرفت ضمن اینکه سید مهدی ابطحی سرمربی سابق تیم فوتسال ملی حفاری نیز در سالن حضور داشت و به محض ورود به سالن با استقبال کادر فنی دو تیم قرار گرفت.
تماشاگران اهوازی که مشتاقانه منتظر تماشای یک دیدار جذاب بودند در آغاز بازی به تشویق مهدی جاوید ستاره ی تیم تاسیسات پرداختند که وی نیز از آن ها تشکر کرد.
در نیمه اول تاسیسات خیلی زود به دو گل رسید و خوب هم از آن‌ها محافظت کرد اما آغاز نیمه دوم برای شاگردان علاسوند طوفانی بود و آن‌ها در ۴دقیقه‌ی اول نیمه‌ی دوم بازی را مساوی کردند تا آغاز هیجان باشد.
تاسیسات بعد از این دو گل به خود آمد و با ضربه دقیق محمد شجری بار دیگر خود را برنده میدان دید؛ حفاری در شوک گل سوم بود که باز هم شجری درخشید و با شوتی زیبا دومین گل خود و چهارمین گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند تا تاسیسات دوبار مالک نتیجه بازی شود.
در این ماراتن این بار دوباره نوبت تیم حفاری بود که به خود آمد و توانست با جاگیری خوب شهاب طالبی به گل سوم خود دست پیدا کند. پس از این گل بازی فیزیکی‌ای را از هر دو تیم به نمایش درآمد که درگیری نمازی و جاوید در متن آن‌ها قرار داشت. در صحنه‌ای که توپ بین نمازی و جاوید قرار داشت کاپیتان اهوازی‌ها با تجربه خود بدن خود را در مقابل توپ قرار داد و جاوید مرتکب خطا و عصبانیت شدید شد.
گلزن تاسیسات بلافاصله بعد از سوت داور و از سرگیری بازی، باز هم بر روی نمازی این بار بدون توپ مرتکب خطا شد تا این بار از سوی علیرضا عبدالغنی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شود.
بازی مالکانه‌ی حفاری تا جایی ادامه پیدا کرد که بازیکن تاسیسات بر روی پیمان حفیظی مرتکب خطای پنالتی شد هر چند که این تصمیم داور اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم تاسیسات را به همراه داشت. علیرضا رفیعی، نظری را از روی نقطه پنالتی مغلوب کرد تا برای دومین بار در این مسابقه حفاری اختلاف دو گله از تاسیسات را جبران کند.
بازی در حال برگزاری بود که در اتفاقی عجیب، حراست سالن قصد ممانعت از حضور خبرنگاران خانم و آقا در جایگاه ویژه شد که این امر باعث درگیری شدید بین حراست و تعدادی از خبرنگاران در سالن شد، این درگیری سبب شد تا دقایقی بازی متوقف ‌شود و با دخالت کادر فنی حفاری و نیروی انتظامی مشکل به وجود آمده حل شد و بازی از سر گرفته شد.
این بازی پس از دقایقی به دلیل درگیری‌ای چند باره که بین جاوید و نمازی پیش آمده بود متوقف شد، این درگیری به دلیل ممانعت فرید نمازی از زدن ضربه اوت توسط جاوید صورت گرفت و با دخالت احمد ملاعلی و وحید شمسایی ادامه داشت، تا جایی که تقریبا تمام نیمکت دو تیم وارد درگیری ‌شدند.
تاسیساتی‌ها اعتقاد داشتند که داور باید به نمازی کارت زرد دوم را نشان بدهد که در همین حین نیز فردی ناشناس از تماشاگران در این درگیری قصد پرتاب بطری آب به بازیکنان تاسیسات را داشت که موفق به انجام این کار نشد.
پس از آرام شدن این درگیری‌ها این وحید سیفان بود که با اعتراض‌های خود به داور مسابقه با کارت زرد مواجه شد، شمسایی نیز از او خواست که فقط رو نیمکت بنشیند و بازی را متوقف نکند، پس از آغاز مجدد بازی، باز هم این تیم حفاری بود که تیم برتر میدان بود و با حرکت فوق‌العاده حسین فهیمی به گل پنجم رسید تا برای اولین بار در این بازی  از حریف نامدار خود پیش بیافتد.
بعد از این گل رضا ناصری به ‌شدت به داور اعتراض داشت که این کار او با هل دادن داور نیز همراه بود و موجب اخراج وی شد، بعد از گل ۵ام حفاری، مردان وحید شمسایی که چیزی برای از دست دادن نداشتند روی به بازی پاورپلی آوردند؛ آن ها شانس این را داشتند که در دهانه دروازه توسط مجید رئیسی به گل تساوی دست پیدا کنند اما این اتفاق نیفتاد و روی اشتباه شجری، توپ به رفیعی رسید و او دروازه خالی از دروازه‌بان تاسیسات را فرو ریخت.
پس از این گل بلافاصله با اشتباهی دیگر توپ به رفیعی رسید و او به زیر توپ زد تا توکلی گل هفتم را زده و ثانیه هایی بعد از این گل بازی هم تمام شد تا تیم ملی حفاری در خانه تیم قدرتمند تأسیسات دریایی تهران را با نتیجه ۷ بر ۴ شکست دهد.

در حالی که تعدادی از جوانان به درون زمین آمده و منتظر ستارگان تاسیسات شدند تا با آن ها سلفی بگیرند و در این بین سلفی‌ها شمسایی، جاوید و نظری بیشترین سهم را داشتند، اتفاقی را رخ داد که کام هواداران را تلخ کرد.
در حالی که رضا ناصری در حال رفتن به رختکن بود هوادار مسن حفاری به طعنه به او گفت که حق شما بیشتر از خوردن ۱۰گل بود که این جمله واکنش شدید رضا ناصری را به همراه داشت و با الفاظی دور از شان ورزشکار به سوی آن مرد میانسال حمله ور شد که تعدادی از حاضرین مانع درگیری بین دو طرف شدند و ناصری را به درون رختکن بردند.
گفتنی است بلیط برگشت به تهران تیم تاسیسات ساعت ۱۹ بود، در حالی که بازی ساعت ۱۸:۵ دقیقه تمام شد، آن‌ها به سرعت سالن را به مقصد فرودگاه اهواز ترک کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۲

درگیر بین خبرنگار نبود بلکه بین جواد خسروی برادرزن مدیرعامل حفاری و مسئول سالن و حراست نفت بود و ربطی به خبرنگاران نداشت و کار به دادگاه و قاضی کشیده شد

نام ... جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۳

این جواد خسروی هرجا باشه فقط جنجال و درگیریه با تاسف برای مدیر عامل حفاری

نام ... جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۴

حفاری بهترینه اگر بگذارند خصوصا مدعیان بی اخلاق حفاری همچون خسرویها