کد خبر : 105035
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1396 - 0:36
-

پرافتخارترین مربی فوتسال ایران هستم!/ خبیری را در فوتسال ایران ندیده‌ام!/ امیدوارم مربیان دیگر هم به شخصیت من برسند

پرافتخارترین مربی فوتسال ایران هستم!/ خبیری را در فوتسال ایران ندیده‌ام!/ امیدوارم مربیان دیگر هم به شخصیت من برسند

رضا لک در گفتگو با خبرنگار‌ پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص درگیری لفظی‌اش با سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرایی که آقای خبیری درست کرده است ضعیف‌ترین فرش‌آرای تاریخ است ایشان با یک سپاه بازیکن آماده همچنان ‌مظلوم‌نمایی می‌کند و نتایج ضعیفش را به نبود یکی دو بازیکن مصدوم و محرومش ربط می‌دهد. وی در ادامه

رضا لک در گفتگو با خبرنگار‌ پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص درگیری لفظی‌اش با سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرایی که آقای خبیری درست کرده است ضعیف‌ترین فرش‌آرای تاریخ است ایشان با یک سپاه بازیکن آماده همچنان ‌مظلوم‌نمایی می‌کند و نتایج ضعیفش را به نبود یکی دو بازیکن مصدوم و محرومش ربط می‌دهد.
وی در ادامه حملات خود به محسن خبیری تاکید کرد: من با شش بازیکن که بار اول شان است در لیگ بازی می‌کنند در مشهد و در حضور این هواداران نتیجه گرفتم و چند موقعیت هم بازیکنانم از دست دادند و من که از جوان‌ها استفاده می‌کنم تبعاتش را هم‌ برعهده می‌گیرم و مشکلاتم را به گردن کسی دیگر نمی‌اندازم امیدوارم دیگر مربیان هم به این شخصیت برسند.
لک با بیان اینکه محسن خبیری را در فوتسال ندیده‌ گفت: او یک شورت از فوتسال ندارد. بنده گیتی‌پسند را قهرمان کرده‌ام آیا باید خودم را مالک این باشگاه بدانم؟ آقای خبیری اگر تیم ساوه را به لیگ‌برتر آورده است به خاطر امکانات و مدیریت و همچنین تلاش‌های بازیکنان این تیم بود است که افتخارش برای ایشان ماند.
سرمربی شهرداری ساوه در خاتمه باز هم به سرمربی فرش‌آرا حمله کرد و افزود: من پرافتخارترین مربی فوتسال ایران هستم‌ و به خود نمی‌بالم خبیری که حتی یک تشتک هم در فوتسال ندارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۸

برو بابا بچه جون تو اگر مربى بودى که از گیتى پسند نمی انداختنت بیرون که!!تو با گیتى پسند با ١٢ ملى پوش رفتى تو آسیا آبروى فوتسال ایران رو بردى دوبار تو یک جام به تایلند باختى بابا هر دفعه با هزار تارابطه میرى مربى گیتى پسند میشى بعدش آخر فصل میندازنت بیرون چون تیم رو بازیکنا مى چرخونن تو کاره اى نیستى که ؟؟!تو اگه مربى بودى مجانى نمیرفتى میثاق مربیگرى کنى حالا اگر مربى هستى شهردارى رو قهرمان کن ! ! از قدیم گفتند آب که سر بالا بره قورباغه قصیده!!میخونه برو بچه جون

نام ... جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

در حال حاضر که آقای لک پر افتخارترین مربی ایرانه،و کم حاشیه ترین مربی ،
الان هم تازه با بازیکنای کم سن و سال تو ۵هفته ١٠امتیاز گرفته…حالا حالا ها هیچکس تو ایران به آقا ی لک نمیرسه،ایشون هرجا هم رفتن نتیجه گرفتن،واسه فوتسال ایران بسی افتخار داشتن آقای لک،لطفا قدردان باشیم#التماس-تفکر ..

نام شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۹

رصا لک تا اومد ساوه همه باند خودش رو آورد که سن بالا هستند چون دید چیزی کاسب نیستند دست به دامن جوان های ساوه شد وگرنه اگر از اول اومده بود هیچ کدوم از این جوان ها روبازی نمی داد خدا پدر مربی های قبلی رو بیامرزه مثل گل زاده که به این جوان های ساوه میدان داد وگرنه رضا لک و باندش که هیچی به تبم اضافه نکردند فقط پول رو گرفتند!!! دز ضمن لک اگر مربی بود از تیم قهرمان نمی شد چون اونجا نقشی در قهرمانی نداشت خودشون ردش کردند بره تا بیشتر از این تیمشون ضربه نخوره بیشتر تفکر کنید!!!!

Ghasem جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

بنازم بهتون آقای لک بالاخره یکی اومدوعنوان کردکه تیم شهرداری ساوه بازیمنانش بادل و جون به لیگ برتر آوردن نه مربی،واقعا حرف دل خیلی از بازیکنان رو زدین،ممتون که اینقدر فهیم هستین

نام ... جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

در حال حاضر که آقای لک پر افتخارترین مربی ایرانه،
هنوز مونده تا کسی بتونه افتخاراتشون رو بدست بیاره

ساوه مهد فوتسال جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

حرف حق جواب نداره

رسول جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

سلطانی به خدا

گیتی تبانی جمعه , ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

رضا لک خیلی مردی