کد خبر : 105207
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 13:38
-

اعتراض گیتی پسند به شیپورهای ورزشگاه مقاومت و داوری بازی

اعتراض گیتی پسند به شیپورهای ورزشگاه مقاومت و داوری بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درخصوص حواشی بازی گیتی پسند و مقاومت البرز گفت: اعتراض ما به نماینده فدراسیون بود بابت اینکه لیدر تیم مقاومت از ابتدای دیدار تا پایان در سالن بوسیله بوق( شیپور) تیم خود را تشویق می کرد. درصورتیکه هیچ ابلاغیه ای از سازمان لیگ به باشگاه ها مبنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درخصوص حواشی بازی گیتی پسند و مقاومت البرز گفت: اعتراض ما به نماینده فدراسیون بود بابت اینکه لیدر تیم مقاومت از ابتدای دیدار تا پایان در سالن بوسیله بوق( شیپور) تیم خود را تشویق می کرد. درصورتیکه هیچ ابلاغیه ای از سازمان لیگ به باشگاه ها مبنی بر آزاد شدن شیپور اعلام نشده و این دوگانگی بین نمایندگان سازمان لیگ وجود دارد که یکی بازی را قطع می نماید و بوق را جمع می کند ولی دیگری اجازه بوق زدن می نماید که این روش خوب نیست و سلیمانی باید فکری راجع به این بی نظمی نماید.
عراقی زاده درخصوص اعتراض به داور در پایان نیمه اول گفت : قرار نیست اگر ما سه بر یک جلو بودیم داور مصلحت اندیشی کند درصورتیکه در خطای ششم داور اول سوت خطا را زد و نقطه پنالتی را نشان داد و سپس سوت ممتد به نشانه پایان بازی توسط داور سوم نواخته شد ولی متاسفم که در یک اقدام غیر حرفه ای داور تصمیم خود را عوض نمود که البته این داوران بدلیل ترسو بودن آینده خوبی در داوری ندارند . من نیز با سهرابی تلفنی صحبت نمودم و قرار شد فیلم این صحنه را برای کمیته داوران بفرستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

اقا ابلاغیه ای هم برای استفاده از بلندگوی سالن و عربده کشی و یا زدن حرفهای نژاد پرستی وجود داره