کد خبر : 105211
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 16:46
-

رفیعی:بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی‌ام هزینه کردم/پول آذرخش دو ماه در انتظار مصوبه شورای شهر بندرعباس است

رفیعی:بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی‌ام هزینه کردم/پول آذرخش دو ماه در انتظار مصوبه شورای شهر بندرعباس است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هومن رفیعی گفت: بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی خودم برای این تیم هزینه کردم، در واقع دِینم را به این تیم ادا کردم ولی هیچ‌کس جوابگوی من و هزینه‌هایی که انجام دادم نیست. وی تصریح کرد: با تمام مشکلات این تیم قعر جدولی را با کمک اعضاء

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هومن رفیعی گفت: بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی خودم برای این تیم هزینه کردم، در واقع دِینم را به این تیم ادا کردم ولی هیچ‌کس جوابگوی من و هزینه‌هایی که انجام دادم نیست.

وی تصریح کرد: با تمام مشکلات این تیم قعر جدولی را با کمک اعضاء تیم در لیگ برتر حفظ کردیم ولی برای ادامه راه حمایت همه‌جانبه و مالی مسئولین استانی را نیازمندیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه هیئت‌امنا باشگاه در کنار من نیستند و من به‌تنهایی از پس حل مشکلات این تیم برنمی‌آیم، خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های مختلف و دستور استاندار سابق توسط یکی از دستگاه‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌حساب شهرداری بندرعباس واریز شد چراکه شهرداری‌ نسبت به سایر دستگاه‌ها و ادارات می‌توانست در روند پرداخت به باشگاه تسهیل ببخشد که متأسفانه دو ماه است در شورای شهر بندرعباس موضوع پرداخت طرح‌شده یا نشده اما مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت این پول مصوب نشده است.

رفیعی در پایان گفت: مدیران و تصمیم گیران استانی اگر این تیم را نمی‌خواهند با مردم رو راست باشند نه اینکه فقط قول حمایت و وعده‌های محقق نشدنی را بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.