کد خبر : 105136
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 0:11
-

شمس: در این دو هفته بازیکن سالاری ندیدم/ شانس ۳ تیم برای قهرمانی برابر است/ باید به نظر ناظم الشریعه احترام گذاشت

شمس: در این دو هفته بازیکن سالاری ندیدم/ شانس ۳ تیم برای قهرمانی برابر است/ باید به نظر ناظم الشریعه احترام گذاشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس، سرمربی پیشین تیم‌ ‌ملی فوتسال با حضور در غرفه fut5al در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره جوان گرایی در تیم ملی فوتسال بیان‌ کرد: من فکر می‌کنم که در هر جای دنیا سرمربی تصمیم گیرنده اصلی  در خصوص انتخاب بازیکن است. اگر سرمربی تیم‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس، سرمربی پیشین تیم‌ ‌ملی فوتسال با حضور در غرفه fut5al در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره جوان گرایی در تیم ملی فوتسال بیان‌ کرد: من فکر می‌کنم که در هر جای دنیا سرمربی تصمیم گیرنده اصلی  در خصوص انتخاب بازیکن است. اگر سرمربی تیم‌ ‌ملی اعتقادی به جوانگرایی ندارد. اجازه بدهید که کارش را انجام دهد. شاید اگر کس دیگری بود چهره تیم را عوض می‌کرد، ولی ناظم الشریعه اعتقاد دارد که بازیکنانی مثل احمد اسماعیلی و اصغر حسن‌زاده بدون جانشین هستند.

او ادامه‌ داد:  البته جوانانی به تیم‌ ‌ملی ‌اضافه شده‌اند، اما نه جوانان زیر ۲۰ سال . توقع من بعد از قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال‌مان در جام ملت‌های آسیا این بود که چند نفر از بازیکنانش به تیم‌ ‌ملی دعوت شوند، اما فقط یک نفر از آن‌ها دعوت شده است. البته باید به نقطه نظرات ناظم الشریعه احترام بگذاریم.

سرمربی جدید گیتی پسند اصفهان هم‌چنین با اشاره به حمایت فوق‌العاده‌ حرفه‌یی باشگاه از تیمش، گفت‌: بارزترین مشخصه تیم ما خوب تمرین کردن است. در این چند مدت خیلی خوب تمرین کردیم. ما یک آنالیزور هم داریم که تیم البرز را برای ما آنالیز کرده بود و ما به تمام تاکتیک‌های آن‌ها کاملا آگاه بودیم.

او ‌اضافه کرد: ما از تیم تاسیسات دریایی پنج امتیاز عقب بودیم و فکر نمی‌کردیم که ظرف دو هفته‌ این اختلاف را جبران کنیم. در حال‌ حاضر تلاش می‌کنیم که خودمان را به مس سونگون برسانیم. به این علت که در زمین خودمان بازی داریم بسیار امیدوار هستیم که آن‌ها را شکست بدهیم و راه  قهرمانی را هموار کنیم. به نظر من شانس هر سه تیم برای قهرمانی برابر است.

شمس در خصوص بازیکن سالاری در گیتی پسند، اظهار کرد: من اصلا چیزی ندیده‌ام. بازیکنان ما بچه‌های بسیار مفیدی هستند. ساختار باشگاه گیتی پسند به گونه‌ای است که اجازه چنین رفتارهایی را به کسی نمی‌دهد. من به همراه مربی و بازیکنان و مدیریت هر کدام نقش خود را در تیم ایفا می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۲۱

ولی از ۶ تا گلی که به مقاومت زده شد هیچکدومش تاکتیکی نبود . پس چیجوری انالیز کرده بودید. همه گلها روی تکنیک فردی بود. لطفا به آنالیزورتونم بگید بازی با مقاومت و آنالیز که تا ببینید چند درصد بازی توپ دست مقاومت بود. تیم مقاومت فقط به تجربه بازیکنان گیتی باخت اقای شمس

محمد شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

گیتی با اتحاد وهمدلی وبا حمایت هواداران فهیم اصفهان خصوصا سپاهانیهای با صفا قهرمان میشه انشالله

نام شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

خوب معلومه نمی بینی چون همش سر تمرینات تیم خواب هستی!!خخخخخخخ