کد خبر : 105166
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 10:19
-

عراقی زاده:حاشیه همیشه اطراف تیم های بزرگ وجود دارد/ صداوسیما، رسانه ها و اسپانسرها می توانند با حضور خود به رشته فوتسال کمک کنند

عراقی زاده:حاشیه همیشه اطراف تیم های بزرگ وجود دارد/ صداوسیما، رسانه ها و اسپانسرها می توانند با حضور خود به رشته فوتسال کمک کنند
قائم مقام باشگاه گیتی پسند از حاشیه های این تیم و بحث برگزاری جام باشگاه های جهان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص وضعیت این باشگاه و حواشی اطراف تیم، اظهار کرد: کار در باشگاه گیتی پسند یک فعالیت شخصی نیست. ما در باشگاه یک هیات مدیره داریم و من به عنوان مسئول اجرایی مصوبات هیات مدیره را اجرا می کنم.

او ادامه داد: حاشیه همیشه اطراف تیم های بزرگ وجود دارد. گیتی پسند به حاشیه های ورزشی هم عادت کرده است. انتظارات از ما بالاست و هواداران از ما فقط قهرمانی می خواهند و این کار را سخت می کند ولی ما اصلا نگران نیستیم و به کمک بازیکنان تیم را تا پایان فصل هم می بریم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد جام باشگاه های جهان، گفت: دید مسئولان ما باید نسبت به فوتسال عوض شود. بعد از جام جهانی و کسب مقام سوم اگر بخواهیم مثل والیبال موفق شویم باید تورنمنت هایی در سطح جهانی برگزار کنیم و تیم های بزرگ را به ایران بیاوریم.

او اضافه کرد: صداوسیما، رسانه ها و اسپانسرها می توانند با حضور خود به رشته فوتسال کمک کنند. هدف ما از پیشنهاد جام باشگاه های جهان این بود که بهترین تیم های جهان به ایران بیایند اما هر جا که می رویم به ما می گویند چقدر به ما پول می دهید؟ قرار شد آقای ترابیان در خصوص برنامه ریزی این مسابقات به ما یک بسته پیشنهادی بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

ببین تو رو خدا کی راجع به پیشرفت فوتسال حرف میزنه

نام ... یکشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

کل کار شما تبلیغ است و باید برای تبلیغ تلویزیونی هزینه های بپردازید انتظار دارید برای تبلیغ شما همه همکاری کنند و تلویزیون هم پخش کنه تا شما بازهم بزرگ شده و در سایه برند شدنبرند کارهای ….. خود را انجام دهید!