کد خبر : 105253
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 9:41
-

جزئیات برگزاری تورنمنت چهارجانبه اصفهان/آذربایجان اوکی داد

جزئیات برگزاری تورنمنت چهارجانبه اصفهان/آذربایجان اوکی داد
رئیس کمیته فنی فوتسال از قطعی شدن برنامه های تورنمنت چهارجانبه اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های ملی ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان انجام می‌شود و همچنین دلیل انصراف تیم ملی آرژانتین از این مسابقات گفت: ما مکاتبات خوبی با تیم ملی آرژانتین داشتیم و آرژانتین قرار بود در این مسابقات حضور پیدا کند. اما با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان این تیم در باشگاه‌های اروپا بازی می‌کنند نتوانستند در تاریخی که اعلام کرده بودیم حضور پیدا کنند.

وی در ادامه گفت:‌ بعد از انصراف آرژانتین ما مکاتباتی با برزیل داشتیم و برزیلی‌ها هم علاقه شدیدی از خود نشان دادند که در این تورنمنت شرکت کنند. اما آنها هم به خاطر همان مشکلاتی که آرژانتین داشت از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

رئیس کمیته فنی فوتسال تصریح کرد: بعد از انصراف آرژانتین و برزیل مجدداً مکاتباتی با آذربایجان داشتیم که این تیم توافق و حضور خود را قطعی و به ما اعلام کرد. پس در نهایت قرار شد که این تورنمنت بین ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان برگزار شود و این مسابقات از ۱۲ آذرماه در اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان سالن ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

ترابیان افزود: ورود تیم‌ها در این تورنمنت از ۱۱ آذرماه اعلام شده و طبق آن چیزی که فدراسیون روسیه و قزاقستان به ما اعلام کردند که روسیه ۲.۵ بامداد و قزاقستان ۱۲ ظهر وارد ایران می‌شوند و هنوز آذربایجان زمان حضور خود را به طور قطعی مشخص نکرده است.

وی گفت: در صبح  ۱۲ آذرماه قرار است جلسه‌ مدیران تیم‌ها و کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود و بعدازظهر ساعت ۱۶ دو تیم قزاقستان و روسیه به میدان می‌روند و پس از آن ساعت ۱۸ ایران و آذربایجان بازی دوم را برگزار می‌کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال افزود: در روز ۱۳ آذرماه ساعت ۱۶ دو تیم آذربایجان و روسیه و ساعت ۱۸ ایران و قزاقستان به مصاف هم می‌روند و روز آخر هم که ۱۴ آذرماه است ساعت ۱۶:۳۰ قزاقستان و آذربایجان و ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه هم ایران به مصاف روسیه می‌رود.

وی همچنین در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را آماده نگه داشتن تیم ملی برای مسابقات جام ملت‌ها و هم جام جهانی دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.