کد خبر : 105262
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 10:32
دسته‌بندی نشده
-

خزایی:شهرداری ساوه برای مساوی به میدان آمده‌بود/نیمکت حریف با هر سوت داور اعتراض می کرد

خزایی:شهرداری ساوه برای مساوی به میدان آمده‌بود/نیمکت حریف با هر سوت داور اعتراض می کرد
بازيكن تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: شهرداري ساوه براي كسب يك امتياز به مشهد سفر كرده‌بود و توانست به خواسته خود برسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: شهرداری ساوه برای کسب یک امتیاز به مشهد سفر کرده‌بود و توانست به خواسته خود برسد.

مجید خزایی در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم شهرداری ساوه اظهار کرد: در ابتدای بازی با اشتباهاتی که در زمین داشتیم دو گل بد را دریافت کردیم و در نیمه اول کار برایمان سخت شده‌‌بود.

وی ادامه داد: شهرداری ساوه در این بازی برای کسب نتیحه مساوی به میدان آمده‌بود و توانست به هدف خود برسد.

بازیکن تیم فرش‌آرا عنوان کرد: در نیمه دوم توانستیم به جریان بازی برگردیم ولی در ادامه گل تساوی را خوردیم، فکر می‌کنم قسمت نبود این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

خزایی در خصوص اعتراض تیم شهرداری ساوه به عملکرد داوری در این بازی بیان کرد: با هر سوتی که داور بازی می‌زد نیمکت تیم شهرداری ساوه اعتراضات خود را شروع می‌کردند، همین موضوع زمینه‌ساز تنش در بین بازیکنان شده‌بود، امیدوارم مسئولین کمیته فوتسال به این موضوع رسیدگی کنند و دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

وی تصریح کرد: حیف شد، زیرا مصافی را که به راحتی می‌توانستیم پیروز میدان شویم، با اشتباهات فردی با تساوی به پایان رساندیم و شرمنده هواداران شدیم، امیدوارم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در خصوص داوری این بازی گفت: اشتباهاتی در این بازی وجود داشت، اعتقاد دارم داور دوم در سطح این بازی نبود. تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که در ادامه لیگ بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم تا شرمنده هواداران نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.