کد خبر : 105248
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 9:02
-

فهیمی:برای جا به جایی تیم های اول تا سوم فرصت زیادی است/ آذرخش چیزی برای از دست دادن ندارد

فهیمی:برای جا به جایی تیم های اول تا سوم فرصت زیادی است/ آذرخش چیزی برای از دست دادن ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که با تلاش هایی که داشته‌ایم اکنون همان حفاری معروف هستیم، گفت: تلاش می کنیم که امسال بتوانیم روی سکو باشیم و عزم مان را برای رسیدن به این مهم جزم کرده ایم. حسین فهیمی در خصوص پیروزی پرگل تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که با تلاش هایی که داشته‌ایم اکنون همان حفاری معروف هستیم، گفت: تلاش می کنیم که امسال بتوانیم روی سکو باشیم و عزم مان را برای رسیدن به این مهم جزم کرده ایم.

حسین فهیمی در خصوص پیروزی پرگل تیمش در بازی برابر تاسیسات دریایی در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: نیمه اول از نظر فنی و تاکتیکی خوب کار نکردیم و نیمه ضعیفی داشتیم و به نظرم تاسیسات می توانست بیشتر از دو گل به ما بزند ولی در نیمه دوم با توجه به صحبت هایی که کادرفنی در بین دو نیمه با ما داشتند، بازی را خوب شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی به گل هم رسیدیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و حریف نیز از نظر بدنی تحلیل رفت و توانستیم در نیمه دوم با بهره بردن از اشتباهات تاسیسات، هفت گل بزنیم. به نظرم نیروی جوانی ما بر تجربه حریف غلبه کرد و ما برنده این دیدار شدیم.

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری در ادامه درخصوص عملکرد تیمش تا این جای رقابت ها، گفت: امسال لیگ را خوب شروع نکردیم ولی کم کم توانستیم همان حفاری معروف باشیم. در ادامه نیز تلاش می کنیم که بتوانیم امسال روی سکو باشیم. در شش بازی اخیر چهار برد و دو تساوی داشته ایم. ما عزم مان را برای کسب سکو جزم کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال آیا سطح لیگ امسال تفاوت هایی با فصل گذشته داشته است؟ عنوان کرد: امسال تیم هایی مانند پارسیان و آتلیه قم توانسته اند برابر تیم های بزرگ خودی نشان می دهند، در حالی که فصل گذشته به صورتی بود که سه چهار تیم خودشان را از جدول جدا کرده بودند ولی امسال تیم دوم جدول برابر تیم رده هفتمی، به نتیجه تساوی می رسد. امسال برای جا به جایی تیم های اول تا سوم فرصت زیادی است و تیم های اول تا سوم مشخص نشده اند.

فهیمی درخصوص بازی این هفته حفاری برابر آذرخش بندرعباس نیز گفت: بازی خوبی خواهد شد. تیم آذرخش چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام وجود در زمین خودش کار می کند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و نمی دانم چرا تا این جای لیگ نتایج خوبی به دست نیاورده است. حفاری هم برای حفظ روند خوب خود و امیدوار بودن به کسب مقام در لیگ، جای اشتباه ندارد و باید با تمام وجود بازی کنیم. ان شاءالله به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.