کد خبر : 105287
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 22:03
-

موسوی‌پور: مردم بهبهان، تنها حامی اهورا هستند/ از کسانی که به من رای دادند ممنونم

موسوی‌پور: مردم بهبهان، تنها حامی اهورا هستند/ از کسانی که به من رای دادند ممنونم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فخرالدین موسوی‌پور بازیکن تیم دسته اولی اهورا بهبهان از سوی مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران در نظرسنجی کانال تلگرام به عنوان برترین بازیکن هفته دوم لیگ یک انتخاب شد. به همین دلیل مصاحبه‌ای با این بازیکن ترتیب داده‌ایم که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد. فخرالدین موسوی‌پور بازیکن تیم اهورا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فخرالدین موسوی‌پور بازیکن تیم دسته اولی اهورا بهبهان از سوی مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران در نظرسنجی کانال تلگرام به عنوان برترین بازیکن هفته دوم لیگ یک انتخاب شد. به همین دلیل مصاحبه‌ای با این بازیکن ترتیب داده‌ایم که در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.
فخرالدین موسوی‌پور بازیکن تیم اهورا بهبهان در مورد وضعیت این تیم در فصل جاری لیگ دسته اول اظهار داشت: خداراشکر طی چهار سال اخیر از سطح شهرستان با یک تیم کاملا بومی و مردمی و به کمک هوادارانمان توانستیم به این سطح از فوتسال کشور برسیم. البته تیم دچار مشکلات فراوانی از لحاظ مالی و امکاناتی هست زیرا به طور کاملا خودجوش تشکیل شده و حامی آن نیز مردم عزیز شهرمان هستند.
وی در مورد شرایط لیگ امسال نیز عنوان کرد: تیم ما به دلیل اینکه در لیگ دو حضور داشت و توانست به لیگ یک صعود کند، فرصت چندانی برای استراحت و ریکاوری نداشت. به همین دلیل چند بازیکن تاثیر گذارمان با مشکل مصدومیت مواجه شدند و در شروع لیگ به یکباره با کمبود بازیکن مواجه شدیم. اما باشگاه با انتقال بازیکنان رده امید وجوانان خود به تیم بزرگسال توانست مقداری از مشکلات را حل کند و روحیه و انگیزه لازمه به تیم تزریق شود. در حال حاضر دو هفته از مسابقات سپری شده که با سه امتیاز شرایط خوبی در حال حاضر داریم و تمام تلاش و تمرکزمان را برای بهتر شدن در ادامه مسابقات خواهیم گذاشت.
موسوی‌پور در خصوص انتخابش از سوی مخاطبان کانال تلگرامی پایگاه خبری فوتسال ایران به عنوان بازیکن برتر هفته دوم لیگ یک تصریح کرد: در مورد انتخاب به عنوان بازیکن هفته ابتدا از شما که به طور جد باعث بهتر دیده شدن فوتسال و همچنین انگیزه در ما بازیکنان جوان می‌شوید بسیار سپاسگزارم. همچنین از همه عزیزان و کارشناسان و هوادارانی که لطف کردند و به بنده رای دادند کمال تشکر را دارم و قول می‌دهم برای سربلندی نام شهرمان تمام توان ورانرژی خود را بگذاریم.
بازیکن تیم اهورا بهبهان در مورد بازی هفته دوم این تیم که با پیروزی همراه بود، اظهار داشت:رباید عرض کنم که اولین تجربه لیگ یکی ما در شهرستان بهبهان و در مقابل هواداران پرشورمان بود که نتیجه هفته اول و اتفاقات داوری که در آن بازی بوجود آمده بود باعث شده که کل شهر بهبهان همدل و یکصدا برای این بازی آماده شوند. بازی در حضور دو هزار هوادار دو آتیشه با جوی فوق‌العاده آغاز گردید و در همان ابتدا تیم قدرتمند شاهرود به گل اول دست پیدا کرد. اما با انرژی که از سکوها به تیم تزریق شد، جان دوباره‌ای گرفتیم و بنده توانستم با یک شوت دروازه شاهرود رو باز کنم تا بازی برابر و امید به مجموعه بازگردد. در ادامه و در لحظات پایانی با گرفتن یک پنالتی و اخراج بازیکن حریف روز خوبی را پشت سر گذاشتیم که در نهایت به لطف خدا توانستیم در این بازی سنگین پیروز شویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

درود