کد خبر : 105329
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 9:57
-

روزپیکر:اجتماع مقابل استانداری از طرف باشگاه نبوده است/ منکر هزینه کردن مدیرعامل باشگاه نیستم/مدیرعامل حداقل پاسخ تلفن من را بدهد

روزپیکر:اجتماع مقابل استانداری از طرف باشگاه نبوده است/ منکر هزینه کردن مدیرعامل باشگاه نیستم/مدیرعامل حداقل پاسخ تلفن من را بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر در مورد آخرین وضعیت و مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و همچنین بازی این هفته مقابل حفاری اهواز گفت: حفاری یکی از تیم‌های خوب و تاکتیک‌پذیر لیگ برتر است و این تیم سابقه زیاد و خوبی در لیگ برتر دارد و همیشه مدعی قهرمانی بوده است. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر در مورد آخرین وضعیت و مشکلات تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و همچنین بازی این هفته مقابل حفاری اهواز گفت: حفاری یکی از تیم‌های خوب و تاکتیک‌پذیر لیگ برتر است و این تیم سابقه زیاد و خوبی در لیگ برتر دارد و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

وی در ادامه گفت: ما می‌دانیم بازی سختی در مقابل این تیم داریم و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که سه  امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در مورد مشکلاتی این تیم، گفت: واقعاً دیگر ارزش گفتن ندارد که من در هر مصاحبه‌ای بخواهم مدعی شوم که چرا مسئولان باشگاه و یا مسئولان استان به کمک این تیم نمی‌شتابند و همانطور که شما می‌دانید مشکلات مالی تیم ما را با بحرانی  روبه‌رو کرده است که ما به جای تمرین  کردن بدنسازی باید بازیکنان را از نظر شرایط  روحی آماده کنیم اما من و کادر فنی و به خصوص بازیکنانم با توجه به این مشکلات تمام سعی و تلاش خود را کردیم که بتوانیم از نام و حیثیت استان هرمزگان دفاع کنیم.

وی گفت: من امیدوارم با توجه به قول‌هایی که از طرف مسئولان باشگاه رسیده است، تا قبل از بازی با حفاری اتفاقاتی رخ دهد که تیم از نظر شرایط روحی بهتر شود.

روزپیکر همچنین در پاسخ به سوالی که آیا اجتماع دیروز در مقابل استانداری استان هرمزگان از طرف باشگاه بوده یا مردم، گفت: من مطمئنم که از طرف باشگاه نبوده این موضوع، من اطلاعی از این تجمع نداشتم و عصر تازه متوجه شدم که عده‌ای از جوانان و علاقه‌مندان به رشته فوتسال مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار کمک و نابود نشدن باشگاه آذرخش بندرعباس شدند و به قول بعضی از همین طرفداران بعد از این تجمع معاونت استانداری با توجه به نبود استاندار قول کمک به این باشگاه را داده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که آقای رفیعی مدیرعامل باشگاه آذرخش در مصاحبه‌ای مدعی شده است که تا به امروز ما ۳۰۰ میلیون هزینه کرده‌ایم،‌گفت: من منکر هزینه کردن مدیرعامل باشگاه نیستم، حداقل توقعی که از وی دارم حداقل پاسخ تلفن من را بدهند نه اینکه من هم همانند علاقه‌مندان و طرفداران این تیم از وضعیت مدیرعامل و روزنامه‌ها باخبر شوم. شما ببینید هزینه‌های این باشگاه به چه صورت است. چرا باید بلیت ۱۸۰ هزار تومان پرواز را ۴۰۰ هزار تومان ما بخریم. چرا نباید باشگاه چند روز قبل بلیت پرواز به استان‌های مختلف جهت برگزاری مسابقات را تهیه کنند. چرا باید روز مسابقه آن هم با چندین برابر شدن قیمت، بلیت پرواز را تهیه کنند. این‌ها همه هزینه‌های اضافی است و به نظر من سودی به حال تیم و یا باشگاه ندارد و تنها چیزی که باقی می‌ماند ضرر روی ضرر برای باشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.