کد خبر : 105347
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 14:43
-

شمس:بازیکنان قلیانی باید ۵ سال محروم شوند!/کاظمی بازیکن گیتی پسند نیست

شمس:بازیکنان قلیانی باید ۵ سال محروم شوند!/کاظمی بازیکن گیتی پسند نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل ارژن اظهار داشت: تیم ما بسیار سرحال است. هفته گذشته احمد اسماعیل‌پور را نداشتیم اما در دیدار فردا غایبی نداریم. بعضی اوقات روزی دو جلسه تمرین داریم و انگیزه اعضای تیم بسیار بالا است. دوست داریم عقب ماندگی چهار امتیازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس درباره دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل ارژن اظهار داشت: تیم ما بسیار سرحال است. هفته گذشته احمد اسماعیل‌پور را نداشتیم اما در دیدار فردا غایبی نداریم. بعضی اوقات روزی دو جلسه تمرین داریم و انگیزه اعضای تیم بسیار بالا است. دوست داریم عقب ماندگی چهار امتیازی از مس سونگون را جبران کنیم و به صدر جدول برسیم.

وی در مورد محرومیت دوباره افشین کاظمی به علت استعمال قلیان، با بیان اینکه از این موضوع اطلاعی ندارد، تصریح کرد: امروز در رسانه‌ها خبری در این خصوص خواندم و متوجه شدم دو ماه به محرومیت این بازیکن اضافه شده است. لیست امسال تیم ما پُر است و ما نمی‌توانستیم از او در لیگ امسال استفاده کنیم. باید ببینیم برای فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد.
حسین شمس ادامه داد: کاظمی دو سال است که محروم بوده و بازیکن تیم ما نیست.او به دلیل استفاده از مواد نیروزا غیر مجاز محروم شد و حالا هم که از سوی کمیته اخلاق محروم شده است.

شمس ادامه داد: متاسفم که جامعه ورزش به این مکتب آلوده شده و باید به فکر راه حلی باشیم تا ورزشکاران به سراغ قلیان و سیگار نروند.امیدوارم این ننگ از روی ورزش برداشته شود.

سرمربی گیتی‌پسند در این باره که محرومیت وریا غفوری و محسن مسلمان به خاطر استعمال قلیان تعلیق شد اما کاظمی به مدت دو ماه محروم شد، خاطرنشان کرد: من با این موضوع موافقم و به نظرم هر کسی که قلیان می‌کشد، باید ۵ سال محروم شود! ورزشکاران الگو هستند و خیلی بد است که فیلم و عکس آنها در حال مصرف قلیان در سایت‌ها منتشر شود. کمیته اخلاق نباید این قدر کم محروم کند، بلکه باید بیش از ۳،۴ و حتی ۵ سال چنین بازیکنانی را محروم کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

واقعا نظر آقای شمس در مورد بازیکنان قلیانی درست است آنها باید بیشتر محروم شوند

نام دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

اگر یکى توى لیگ تبانى کرده باشه و به بازیکنان تیم حریف پول داده باشه و ثابت هم شده باشه چند سال باید محروم بشه آقاى شمس؟؟!!

Funa دوشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

درود براستادحسین شمس.

نام ... سه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۲۳

اقای شمس عزیز لطفا به چند مورد توجه بفرمایید اول اینکه بیشتر اتفاقات و خبرهای فوتسال قبل از مطرح شدن در رسانه ها به اطلاع بعضی افراد از جمله شما رسانده میشود دوم در مورد صحبتهای خود بیشتر توجه کنید مثلا اقای کاظمی تا اواخر فصل قبل بازی میکرد ولی شما میفرمایید دو ساله محرومه سوم شما متاسفانه با بسیاری بازیکنان ملی و باشگاهی در طول سالیان طولانی محشور بودید و هیچ اقدامی نکردید چهارم در همین تیم فعلی شما چندین بازیکن قلیانی وجود دارد شما چه برخوردی کرده اید پنجم بیشتر افراد کادر شما از سرپرست محترم تا تدارکات زحمتکش از مربی دروازبان تا دستیار شما که خود مدرس هم هست قلیانی اند تازه غیر از افراد مختلف باشگاه محترم گیتی شما چه انتظاری از دیگران دارید ایا نهایت برخورد این است که عراقی زاده بفرمایند جایی استفاده کنید که دیگران نبینند هرچند که خود ایشان هم گاهی چند پکی میکشند در پایان بایستی تبریک گفت به جناب اقای جنتی که در باشگاه حرفه ای خود همواره این دوستان عزیز را بعنوان الگو معرفی نموده اند

علی سه شنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

از دوستان عزیزی که به علت اشتباهات خودشان در حال حاضر دیگر در مجموعه گیتی پسند نیستند و منتهای آرزویشان نتیجه نگرفتن تیم است خواهشمندیم سکوت پیشه کرده و از اظهارنظر با نام و بی نام و … خودداری کنند. بابا تیم را دادن دستتون یک نیم فصل داغونش کردید دیگه چرا نارحت میشید. زور که نیست نمیخوان تو تیم باشید. برید خودتون یه تیم بزنید هر جوری دلتون خواست توش …..