کد خبر : 105319
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:01
-

ناصری:نباید داوران شایسته را خانه نشین کرد/نمی‌دانم چه شد که بازی یکطرفه سوت زده شد

ناصری:نباید داوران شایسته را خانه نشین کرد/نمی‌دانم چه شد که بازی یکطرفه سوت زده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری مربی تیم تاسیسات دریایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل هیأت فوتبال قم گفت: بعد از بازی با حفاری که انجام دادیم و اشتباهات مکرری که در این بازی داوری داشت شرایط روحی تیم ما را این بازی به هم ریخته است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری مربی تیم تاسیسات دریایی در رابطه با بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل هیأت فوتبال قم گفت: بعد از بازی با حفاری که انجام دادیم و اشتباهات مکرری که در این بازی داوری داشت شرایط روحی تیم ما را این بازی به هم ریخته است و بچه‌ها از نظر شرایط روحی کاملاً به هم ریخته و ما این هفته فقط بازیکنان را از نظر شرایط روحی آماده کردیم.
وی در ادامه گفت: این بازی هم همانند بازی‌های دیگر سخت است و ما هیچ بازی را دست کم نمی‌گیریم البته می‌دانیم که همیشه قمی‌ها فوتسال را به خوبی بازی کرده و می‌شناسند. اما ما هم تأسیسات دریایی هستیم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و فقط برای به دست آوردن ۳ امتیاز این دیدار به میدان می‌رویم تا کورس قهرمانی را از دست ندهیم.

مربی تیم تأسیسات دریایی همچنین در مورد باخت هفته قبل مقابل حفاری اهواز گفت: بازی خیلی خوبی بود و می‌توانست یکی از بهترین فوتسال‌های لیگ باشد. اما متأسفانه در این بازی روز خوب داوری نبود و من در طول عمر بازی کردنم و مربیگری‌ام تاکنون اینگونه سوت زدن را ندیده بودم.

ناصری افزود: ما در نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر به رختکن رفتیم اما نمی‌دانم یکباره چی شد که بازی دگرگون و یکطرفه از طرف داور سوت زده شد. شما می‌دانید که من هیچ وقت در رابطه با عملکرد داوری صحبتی نمی‌کنم. اما اینقدر در این بازی روی من فشار است که ما در این هفته فقط بازیکنان‌مان را از نظر شرایط روحی آماده کردیم.

وی گفت: من از کمیته فوتسال و کمیته داوران می‌خواهم که فیلم این بازی را مورد بازبینی قرار دهند تا ببینند داوران این کمیته در یک بازی چقدر به اشتباه سوت می‌زنند و بدانند که یک سوت اشتباه داور چگونه هزینه میلیاردی تیم‌ها را در یک سال به راحتی از بین می‌برد و درخواست من به عنوان مربی که حداقل یک بار برای همیشه بحث داوری را تمام کنند. ما داوران شایسته‌ای داریم که باید از آنها به عنوان داور اول و دوم استفاده کنیم نه اینکه آنها را خانه‌نشین و یا به عنوان داور سوم و چهارم برای بازی‌هایمان انتخاب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.