کد خبر : 105325
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 9:53
-

ناظم الشریعه:برای جوانگرایی در تیم ملی برنامه ۴ساله داریم/ از کفاشیان خواستم زمان لیگ فوتسال طولانی‌تر شود

ناظم الشریعه:برای جوانگرایی در تیم ملی برنامه ۴ساله داریم/ از کفاشیان خواستم زمان لیگ فوتسال طولانی‌تر شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه تیم ملی فوتسال برای تورنمنت چهارجانبه اصفهان گفت: می دانیم که حضور تیم های روسیه و قزاقستان در این تورنمنت قطعی است و رایزنی با آذربایجان ادامه دارد. البته اگر این تورنمنت با سه تیم هم برگزار شود، خوب است. متاسفانه وقت خاصی برای تمرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه تیم ملی فوتسال برای تورنمنت چهارجانبه اصفهان گفت: می دانیم که حضور تیم های روسیه و قزاقستان در این تورنمنت قطعی است و رایزنی با آذربایجان ادامه دارد. البته اگر این تورنمنت با سه تیم هم برگزار شود، خوب است. متاسفانه وقت خاصی برای تمرین کردن نداریم و زمانی که مسابقات لیگ به اتمام می رسد، باید به سرعت به اصفهان برویم.

وی درباره احتمال تغییرات عمده در لیست تیم ملی تاکید کرد: برای جوانگرایی در تیم ملی یک شیب خاص و ۴ ساله را مشخص کرده ایم. نمی توان به یکباره تیم ملی را از بازیکنان باتجربه خالی کرد. ضمن اینکه بازیکنان فعلی جزو تاپ‌ترین بازیکنان فوتسال دنیا هستند و حضور آنها در تیم ملی نعمت است. ما به تدریج بازیکنان جوان را در تیم ملی به کار می گیریم تا به روندمان آسیب وارد نشود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر مهمترین دغدغه‌اش در تیم ملی، گفت: ما زمانی برای تمرین کردن نداریم و این مهمترین مسئله است. مسابقات لیگ هم پرفشار برگزار می شود و ما نمی توانیم بین آن اردو بگذاریم تا ملی پوشان با هم هماهنگ شوند.

« بازیکنان تیم ملی چند سال است کنار هم بازی می کنند و قاعدتا نباید مشکلی بابت هماهنگی داشته باشند؟» ناظم الشریعه در واکنش به این سئوال گفت: اینطور نیست. ما داریم تیم را تغییر می دهیم. علاوه بر این، ما با تیم های مختلفی از آمریکای لاتین، اروپا و آسیا بازی می کنیم و برنامه های تاکتیکی فرق می کند. در همین بازی های مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل افغانستان هماهنگ نبودیم. نیاز به تمرین و تمرین داریم تا حتی بتوانیم بازیکنان جوان را در تیم ملی ارزیابی کنیم.

وی درباره اینکه آیا پیشنهادش برای طولانی تر شدن زمان لیگ را به کمیته فوتسال ارائه کرده است یا خیر، گفت: بله من این پیشنهاد را به علی کفاشیان دادم و از وی خواستم از سال آینده مسابقات لیگ طولانی تر شود. در اینصورت، بازیکنان میان مسابقات بهتر استراحت می کنند و بازدهی آنها بالاتر می رود. ضمن اینکه میزان مصدومیت بازیکنان هم کمتر می شود و تیم ملی هم به تمریناتش می رسد. لیگ باید حداکثر دو یا سه ماه تعطیل باشد و بازیکنان باید دائم در جریان مسابقات لیگ قرار داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.