کد خبر : 105519
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 11:58
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: تماشاگران قم با وجود شکست از بازی لذت بردند/ آتلیه طهران قم یک بازی در شان فوتسال این استان ارائه داد

خوراکچی: تماشاگران قم با وجود شکست از بازی لذت بردند/ آتلیه طهران قم یک بازی در شان فوتسال این استان ارائه داد
خوراکچی در خصوص دیدار تیم های پارسیان شهر قدس و آتلیه طهران قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم اظهار کرد: تیم آتلیه طهران قم در مسابقه های امسال نشان داد یک تیم خوب و باشخصیت است و بازی های قابل قبولی را ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص دیدار تیم های پارسیان شهر قدس و آتلیه طهران قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم اظهار کرد: تیم آتلیه طهران قم در مسابقه های امسال نشان داد یک تیم خوب و باشخصیت است و بازی های قابل قبولی را ارائه می دهد.
وی افزود: امروز شاهد برگزاری یک مسابقه فوتسال به صورت حرفه ای بودیم که حتی تماشاگران قم با وجود شکست تیمشان از تماشای آن لذت بردند و با رضایت از سالن خارج شدند.
وی با اشاره به عقب بودن تیمش با ۲ گل در این مسابقه گفت: فوتسال ورزش لحظه ها و ثانیه هاست، ما ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه که به پایان مسابقه مانده بود، ۲ گل از حریف عقب بودیم، ولی به بازی پاورپلی (استفاده از ۵ بازیکن هنگام حمله) ادامه دادیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم و پس از ۵ خطا شدن حریف به بازیکن تکنیکی خودمان روی آوردیم.
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با بیان این که هر ۲ تیم بازی خوبی را ارائه دادند، افزود: بازیکنان ما در این مسابقه تلاش زیادی کردند و موقعیت های بسیاری نیز برای گلزنی خلق کردند.
وی خاطرنشان کرد: با توانایی دروازه بان تیم آتلیه طهران قم، پنالتی ما در این دیدار به گل تبدیل نشد، اما ناامید نشدیم و با تلاش بازیکنانمان توانستیم در ثانیه های پایانی گل برتری را وارد دروازه حریف کرده و برنده از زمین خارج شویم.
خوراکچی با تبریک به تیم قم خاطرنشان کرد: تیم آتلیه طهران قم در این مسابقه یک بازی در شان فوتسال این استان ارائه داد و به آنها خسته نباشید می گویم.
وی در رابطه با بازی های آینده این تیم اظهار کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم، هفته آینده با تیم باسابقه و خوب لبنیات ارژن شیراز در استان فارس مسابقه داریم، که بازی خاص و مهمی برای ماست و تلاش می کنیم در بازی های آینده نتیجه های بهتری را به دست آوریم.
این مسابقه با حساب ۳ بر ۲ به سود تیم پارسیان شهر قدس (استان تهران) پایان یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.