کد خبر : 105660
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1396 - 13:03
-

حلاجی:تعارف نداریم، در بازی با حفاری قرار نبود برنده بشویم!/کمیته داوران هم تایید کرد که اشتباهات داوری بازی با حفاری آشکار بوده است

حلاجی:تعارف نداریم، در بازی با حفاری قرار نبود برنده بشویم!/کمیته داوران هم تایید کرد که اشتباهات داوری بازی با حفاری آشکار بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره باخت تیم تاسیسات مقابل هیات فوتبال قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال که سومین باخت متوالی تاسیسات محسوب می شد، گفت: ما روز بدی را پشت سر گذاشتیم. نیمکت ما به خاطر اتفاقات و اخراجهای بازی با حفاری، خالی بود. مهدی جاوید را هم نداشتیم. فشار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره باخت تیم تاسیسات مقابل هیات فوتبال قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال که سومین باخت متوالی تاسیسات محسوب می شد، گفت: ما روز بدی را پشت سر گذاشتیم. نیمکت ما به خاطر اتفاقات و اخراجهای بازی با حفاری، خالی بود. مهدی جاوید را هم نداشتیم. فشار بازی با حفاری تاثیرات نامطلوبی بر عملکرد بازیکنان داشت.

وی افزود: با این حال، این مسائل دلیل نمی شود. ما نباید در این بازی بازنده می شدیم. انصافا تیم قم هم خیلی خوب کار کرد ولی ما هم فرصتهای زیادی از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات درباره اینکه وحید شمسایی سرمربی این تیم گفته بود نمی‌خواهند این تیم قهرمان لیگ برتر شود، گفت: در بازی ما با مس سونگون در تهران اتفاقات بدی افتاد. بازیکنان ما را مدام می زدند. در ثانیه های ابتدایی هم با نیمکتمان درگیر شدند. شاید اینها حساب شده باشد. در بازی با حفاری هم دو مربی ما اخراج شدند؛ داخل زمین  آب خالی ریختند و از سکوها بطری پرتاب کردند. ما به فدراسیون فوتبال هم بابت این اتفاقات نامه نوشتیم.

حلاجی یادآور شد: حتی کمیته داوران هم تایید کرد که اشتباهات داوری بازی تاسیسات با حفاری آشکار بوده است و مشکلی داوری خیلی بالاست. این داوری معنادار بود. حالا شاید آقایان هم ناراحت شوند. قرار نیست برای اینکه دیگران ناراحت نشوند، ما هم حرفمان را نزنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما هم اعتقاد دارید که نمی خواهند تاسیسات قهرمان شود؟ تصریح کرد: در بازی با حفاری به جد می گویم نه، نمی خواهند قهرمان شویم. در بازی با مس هم داور خیلی چیزها را نادیده گرفت. تعارف که نداریم؛ قرار نبود در بازی با حفاری برنده باشیم. ما نیمه اول دو گل زدیم ولی چه اتفاقاتی می افتد که ۷ گل دریافت می کنیم؟ چرا باید احمد پری آذر مربی تیم ما که حتی در دوران بازیگری‌اش اخراج نشده بود، مقابل حفاری اخراج می شود. اتفاقات بازی با حفاری واقعا ظلم بود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

زیادی پول خرج کردی و به ارمانت نرسیدی
الان بهت فشار آمده داری اینگونه مصاحبه میکنی
همین تیم حفاری بازی برگشت لیگ گذشته در تهران تاسیسات را با اختلاف برد
بازی رفت در تهران با مسائل داوری پیروز میدان شدید
شما که حریف تیم ته جدول نشدید انتظار دارید حریف تیمهای بالای جدول شوید؟
اینقدر به داوران و کمیته فوتسال گیر ندهید
گیر شما جایی دیگه ست،آنجا را بررسی کنید

نام شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۵۵

آقاى مدیر!!!! بجاى اینکه داوران زحمتکش رو زیر سؤال ببرى برو یک تست قلیان از کادر فنى و بازیکنان تیمت بگیر اونوقت میفهمى که مشکل تیمت کجاست !!! بى خود به داوران زحمتکش و مسئو لین برگزارى مسابقات تهمت نزن !!!

بی طرف یکشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۰۴

جناب حلاج یک سوال داشتم باخت تیم تاسیسات به تیم انتهای جدولی هیات فوتبال قم آن هم در تهران با این همه ملی پوش و با داوری که تیم برنده از آن شکایت داشت!!! چه ربطی به بازی حفاری دارد؟!!! شما یکبار شده فکر کنید این باخت های متوالی دلیل فنی دارد؟؟!! و از کادر فنی خود انتقاد کنید ؟ متاسفانه بجای دلیل فنی تیم شما یک صدا دنبال کسی میگردد تا باخت را گردن او بیندازد یا داور یا بازیکن حریف یا زمین حریف و. …..