کد خبر : 105692
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 10:50
-

قمی‌ها به بقای هیأت‌‌ فوتبال امیدوار شدند

قمی‌ها به بقای هیأت‌‌ فوتبال امیدوار شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران که نوزدهمین دوره این رقابت‌ها محسوب می‌شود، نخستین دوره‌ای است که از استان فوتسال‌خیر قم دو تیم در لیگ برتر حضور دارند اما وضعیت آنها در جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم کاملا متفاوت است. یکی از این دو تیم، تیم هیأت‌‌ قم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران که نوزدهمین دوره این رقابت‌ها محسوب می‌شود، نخستین دوره‌ای است که از استان فوتسال‌خیر قم دو تیم در لیگ برتر حضور دارند اما وضعیت آنها در جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم کاملا متفاوت است.

یکی از این دو تیم، تیم هیأت‌‌ قم است که میراث‌دار تیم‌های بزرگی همچون فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو است و دیگری تیم آتلیه‌طهران قم است که به تازگی با نایب‌قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتسال ایران راه یافته است.

در حال حاضر تیم آتلیه‌طهران قم در میانه جدول رده‌بندی قرار دارد اما تیم فوتسال هیأت‌‌ قم از حال و روز چندان خوشی برخوردار نیست و با توجه به نتایج ضعیف در نیم‌فصل نخست هم اکنون در مکان چهاردهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ایران جای گرفته است.

تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در ۱۳ هفته نیم‌فصل نخست بازی‌ها ۱۱ بازی را به حریفان خود باخت و فقط دو تساوی داشت تا در حسرت شکست دادن حریفان در آخرین رتبه جدول لیگ برتر بایستد اما این تیم بعد از باخت هفته نخست دور برگشت به نایب‌قهرمان فصل ۲۰۱۷ فوتسا باشگاه‌های آسیا یعنی گیتی‌پسند، دو هفته متوالی است که می‌برد.

این تیم که از نیم‌فصل دوم با هدایت سیدمهدی غیاثی مربی با تجربه فوتسال قم به میدان می‌رود، در هفته دوم دور برگشت در قم تیم شهروند ساری را با سه گل مغلوب کرد و در هفته سوم از نیم‌فصل دوم دست به کار بزرگی زد و تیم قهرمان فصل ۲۰۱۵ آسیا را شکست داد.

تیم تاسیسات دریایی تهران که یکی از سه تیم بالای جدول رده‌بندی و مدعی کسب عنوان قهرمانی است و در کنار وحید شمسایی آقای گل جهان جمعی از بهترین‌های فوتسال ایران را در اختیار دارد،‌ در هفته شانزدهم در خانه خود با نتیجه سه بر دو به تیم آخر جدول یعنی هیأت‌‌ قم باخت تا این شگفتی قمی‌ها را به بقای تیم فوتسال هیأت‌‌ فوتبال قم در لیگ برتر ایران امیدوارتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.