کد خبر : 105809
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 15:59
-

جوانگرایی گران قیمت/ حمله به داوران از بالا و پایین جدول

جوانگرایی گران قیمت/ حمله به داوران از بالا و پایین جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و تکاپوی تیم ها برای تثبیت جایگاه خود و نتیجه بهتر- بالای جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا- حالا تیم ها با وسواس بیشتری به بازی می پردازند و این وسواس چه بسا دامن داوران را هم بگیرد. داورانی که البته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر و تکاپوی تیم ها برای تثبیت جایگاه خود و نتیجه بهتر- بالای جدول برای قهرمانی و پایین جدول برای بقا- حالا تیم ها با وسواس بیشتری به بازی می پردازند و این وسواس چه بسا دامن داوران را هم بگیرد.

داورانی که البته به اذعان کارشناسان در هفته های اخیر کم اشتباه هم نبوده اند. سوت هایی که اعتراض تیم های پایین و بالای جدول را در پی داشته و در این میان کمیته داوران به خاطر انتخاب داوران جوان سیبل شده است.

از جمله جنجالی ترین بازی ها جدال شهرداری ساوه با پارسیان شهر قدس در پایان جدول بود که خوراکچی سرمربی تیم شهرقدس داوری را عامل اصلی شکست تیمش دانست. در بالای جدول هم تاسیسات و گیتی پسند در هفته های اخیر به شدت به داوری معترض بودند. گیتی پسند فیلم اشتباهات داوران را برای کمیته داوران فرستاد و تاسیسات هم شکست مقابل حفاری را کاملا متعلق به داور دانست و حتی آن را شبه عمدی خواند و اینکه نمی خواهند تاسیسات قهرمان شود.ارژنی ها هم به داوری بازی با گیتی پسند اعتراض داشتند هر چند بعدها مشخص شد تصمیم داور در مردود اعلام کردن گل این تیم درست بوده است اما دیگر تیم معترض هم مقاومت قرچک بود که به شدت از داوری بازی تیمش با فرش آرا گلایه داشت و آنها هم شکست خانگی را ناشی از سوتهای اشتباه داور می دانند.

در این میان با توجه به غیبت محمود نصیرلو و وحید عرض پیما دو داور بین المللی که در مسابقات مقدماتی آسیا سوت می زدند و خداحافظی پژمان رضایی از داوران خوب فوتسال باعث شده تا در هفته های اخیر دست کمیته داوران از داور باتجربه خالی باشد و بهای سنگینی برای جوانگرایی داوران بدهد.

به نظر می رسد در هفته های باقیمانده کمیته داوران کار سختی برای چینش داوران دارد چرا که هم در بالای جدول برای قهرمانی حساسیت های زیادی هست وهم در پایین جدول یک سوت اشتباه شاید منجر به سقوط یک تیم شود و این یعنی کمیته داوران باید حواسش را خیلی جمع کند.

گزارش از:شاهین فراست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.