کد خبر : 105872
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 13:01
-

بهادری:مشهدی‌ها مظلوم‌ترین تماشاگران فوتسال در ایران هستند/دیدار مقابل نماینده قم ، ۶ امتیازی است

بهادری:مشهدی‌ها مظلوم‌ترین تماشاگران فوتسال در ایران هستند/دیدار مقابل نماینده قم ، ۶ امتیازی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن ملی‌پوش فرش‌آرا معتقد است کیفیت لیگ برتر فوتسال در سال ۱۳۹۶ تغییر نکرده‌است. قدرت بهادری در خصوص بازی تیمش در برابر آتلیه طهران قم اظهار کرد: آتلیه طهران قم یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از جایگاه مناسبی در جدول برخوردار است، امیدوارم بتوانیم از پس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن ملی‌پوش فرش‌آرا معتقد است کیفیت لیگ برتر فوتسال در سال ۱۳۹۶ تغییر نکرده‌است.

قدرت بهادری در خصوص بازی تیمش در برابر آتلیه طهران قم اظهار کرد: آتلیه طهران قم یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از جایگاه مناسبی در جدول برخوردار است، امیدوارم بتوانیم از پس این حریف نیز برآییم. در دیدار با قرچک خوشبختانه توانستم بازی را به نمایش بگذارم که از خودم توقع داشتم. بعد از مدت‌ها بازی که کردم راضیم کرد و امیدوارم این کیفیت در دیدارهای بعدی نیز تکرار شود.

بازیکن ملی‌پوش فرش‌آرا در خصوص دعوت به تیم ملی فوتسال کشورمان تاکید کرد: با ناظم‌الشریعه و کادرفنی تیم ملی در تماس هستم، واقعیت این است که مدتی را به خاطر مصدومیت از میادین دور بودم، پس باید تلاش بیشتری کنم تا دوباره جایگاهم را در تیم ملی به دست آورم. بدون شک اگر بتوانم کیفیت بازی با قرچک را تا پایان فصل تکرار کنم، موفق خواهم‌بود.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود لیگ برتر امسال نسبت به گذشته تضعیف شده، گفت: اینکه فکر کنیم چون دبیری از لیگ کنار کشیده کیفیت مسابقات پایین آمده حرف اشتباهی است. مگر پیش از این فولاد ماهان یا منصوری و … از لیگ کنار نکشیدند؟ نباید فکر کنیم با عدم حضور یک تیم لیگ ضعیف می‌شود. همواره در لیگ برتر ۴ تیم هستند که شانس اول قهرمانی هستند، امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. فکر می‌کنم اگر بتوانیم بین ۵ تیم اول ایران شویم، نتیجه قابل قبولی خواهدبود.

بهادری در رابطه با حواشی پیش‌آمده در برخی از دیدارهای خارج از خانه فرش‌آرا تصریح کرد: توقع ما از برخی شهرها بیشتر است. ببینید وقتی تیم بندرعباس به مشهد می‌آید کوچک‌ترین توهینی به بازیکن حریف نمی‌شود. قرچک و سایر تیم‌ها هم وقتی به مشهد می‌آیند بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای مسابقه برگزار می‌شود، به همین خاطر است که معتقدم مشهدی‌ها مظلوم‌ترین تماشاگران فوتسال در ایران هستند.

وی در پایان تاکید کرد: از هواداران مشهدی می‌خواهم که برای دیدار فرش‌ارا در برابر آتلیه به سالن شهیدبهشتی بیایند و از تیم شهر خود حمایت کنند. دیدار مقابل نماینده قم به واسطه فاصله کم تیم‌های میانه جدول ۶ امتیازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.