کد خبر : 105945
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 20:34
-

بی غم: تلاش کردیم در این بازی از حاشیه‌‌ها دور بمانیم/ تا آخرین لحظه لیگ، تلاش می کنیم

بی غم: تلاش کردیم در این بازی از حاشیه‌‌ها دور بمانیم/ تا آخرین لحظه لیگ، تلاش می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در گفت‌وگویی بعد از پیروزی پرگل ۷ بر یک تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل مقاومت قرچک گفت: خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را با تلاش بازیکنانم به دست بیاورم. امروز بازی خوبی بود و با توجه به اینکه ما در بازی دور رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در گفت‌وگویی بعد از پیروزی پرگل ۷ بر یک تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل مقاومت قرچک گفت: خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز این بازی را با تلاش بازیکنانم به دست بیاورم. امروز بازی خوبی بود و با توجه به اینکه ما در بازی دور رفت که دچار حاشیه‌های قرچک شده بودیم خیلی تلاش کردیم در این بازی از حاشیه‌‌ها دور بمانیم و با ارائه یک بازی زیبا این حاشیه‌ها را مرتفع کنیم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر به‌جز سه الی چهار دقیقه اول که خیلی عصبی بودیم بازیکنانم خیلی خوب توانستند این بازی را کنترل کنند و با تلاش بسیار زیادی که از خود نشان دادند توانستند یک نتیجه خوب رقم بزنند و جا دارد که از بازیکنانم و هواداران که در سالن حضور داشتند تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سؤالی که با توجه به بازی‌های خوب مس و پیروز‌های پی‌ در پی این تیم آیا می‌توان از این لحظه مس را به عنوان قهرمان لیگ دانست، گفت: به هیچ‌وجه این حرف درست نیست و هنوز حدود ۱۰ بازی باقی مانده است. ما از الان به فکر بازی هفته بعد با آتلیه قم هستیم و تیم ما همیشه بازی به بازی فکر می‌کند. هدف کادر فنی و بازیکنانم این است که دست از تلاش خود تا آخرین لحظه برنداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.