کد خبر : 105874
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 13:06
-

حاجتی :تماشاگران می‌توانند شرایط را برای تیم‌های میهمان سخت‌تر ‌کنند/در حال حاضر در اوج فوتسال خود به سر می‌برم

حاجتی :تماشاگران می‌توانند شرایط را برای تیم‌های میهمان سخت‌تر ‌کنند/در حال حاضر در اوج فوتسال خود به سر می‌برم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت:پتانسیل قرار گرفتن در بین پنج تیم برتر لیگ برتر را داریم. ابراهیم حاجتی در خصوص بازی تیمش با آتلیه طهران قم در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و پس از پیروزی روحیه‌بخشی که مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت:پتانسیل قرار گرفتن در بین پنج تیم برتر لیگ برتر را داریم.

ابراهیم حاجتی در خصوص بازی تیمش با آتلیه طهران قم در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و پس از پیروزی روحیه‌بخشی که مقابل مقاومت قرچک داشتیم، تمرینات خوبی را برگزار کردیم و قطعا در ادامه لیگ شرایط خوبی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به این که در نیم فصل به تیم اضافه شده‌ام کمی زمان می‌برد تا با سایر بازیکنان به هماهنگی لازم دست پیدا کنم ولی قطعا در ادامه تلاش خواهم‌کرد برای تیم خود موثر واقع شوم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص تیم آتلیه طهران، تصریح کرد: شناخت زیادی از این تیم ندارم ولی معمولا تیم‌های قم، فوتسال زیبایی را به نمایش می‌گذارند و این تیم هم نسبت به تیم هیات فوتبال قم بازیکنان باتجربه‌تری در اختیار دارد ولی با این حال تلاش خواهیم کرد سه امتیاز خانگی این بازی را به دست آوریم.

حاجتی در خصوص حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: تماشاگران مشهدی پتانسیل بالایی دارند. در شهرهای دیگر تماشاگران حمایت بیشتری از تیم‌های خود می‌کنند اگر در بازی با مقاومت قرچک کار برایمان سخت شد به دلیل حمایت پرشور طرفداران این تیم بود. تماشاگران مشهدی می‌توانند سالن شهید بهشتی را پر کنند تا شرایط را برای تیم‌های میهمان سخت‌تر ‌کنند.

وی در خصوص حضور دوباره‌اش در تیم فرش آرا، عنوان کرد: در دو سال گذشته با توافقی که با باشگاه و سرمربی تیم داشتیم پس از پایان از فصل از تیم فرش‌آرا جدا شدم و با توجه به پیشنهادهای بهتری که داشتم به تیم فردوسی مشهد ملحق شدم. بعد از آن هم در کشور لبنان سه ماه حضور داشتم و فصل گذشته هم در کشور مصر فوتسال خود را ادامه دادم ،جدایی ام در آن زمان توافق دوجانبه بود.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرامشهد در خصوص انتقادات کارشناسان در خصوص حضور بازیکنان با سن و سال بالا در فرش‌آرا گفت: همواره انتقادات وارد است ولی اعتقاد دارم در حال حاضر در اوج فوتسال خود به سر می‌برم وبازیکنان هم سن نظیر مهدی جاوید و مصطفی طیبی در لیگ برتر حضور دارند که در حال حاضر شرایط خوبی دارند. از ۱۸ سالگی فوتسال بازی کردم و به هیچ عنوان مسن نیستم و می‌توانم در چند سال آینده در فوتسال حضور داشته‌باشم.

حاجتی در خصوص جایگاه تیم فرش‌آرا در پایان فصل افزود: تلاش خواهیم کرد در بین ۵ تیم جدول رده‌بندی قرار بگیریم. قطعا رقابت با تیم‌های تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی‌پسند کار دشواری است. در نیم فصل دوم با تیم‌های مدعی در خانه بازی داریم و با تیم‌های انتهای جدولی میهمان هستیم که همین موضوع کار را برایمان سخت می‌کند ولی تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را برای باشگاه فرش‌آرا به ارمغان آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.