کد خبر : 105984
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 10:21
-

از صله رحم فامیلی تا سکونشینی مربی وگلزن فرش آرا

از صله رحم فامیلی تا سکونشینی مربی وگلزن فرش آرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی حساس از هفته ی ۱۶ لیگ برتر فوتسال کشور بین دو تیم فرش آرای مشهد و آتلیه طهران قم در سالن شهیدبهشتی با استقبال نسبتا خوب تماشاگران مشهدی همراه شد. این بازی همچون دیدار های قبلی فرش آرا درمشهد به طور مستقیم ازشبکه ی استانی خراسان پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی حساس از هفته ی ۱۶ لیگ برتر فوتسال کشور بین دو تیم فرش آرای مشهد و آتلیه طهران قم در سالن شهیدبهشتی با استقبال نسبتا خوب تماشاگران مشهدی همراه شد. این بازی همچون دیدار های قبلی فرش آرا درمشهد به طور مستقیم ازشبکه ی استانی خراسان پخش شد.
گزارش بازی:باشروع بازی در همان دقایق ابتدایی حامد عبدالهی بایک شوت زیبا توپ را وارد دروازه ی تیم میهمان کرد تا فرش ارایی ها خیلی زود در این مسابقه پیش بیفتند؛اما این برتری خیلی دوام نداشت و بازیکنان اتلیه که پس دریافت گل شرایط جوی و فنی مسابقه را به خوبی درک کرده بودن موفق شدن توسط سیدعلی حسینی به گل تساوی برسند.
فرش آرایی ها پس از دریافت این گل با پاس های کوتاه و پر تعداد سعی بر ایجاد موقعیت داشتند اما بازی خوب شاگردان غیاثی موجب شد آنها چیزی دشت نکنند و حتی با یک حرکت سریع و غافل گیرانه از مهران رضاپورگل دوم‌ را دریافت کنند تا همچنان تیم فرش ارا همانند دیدارهای اخیرش در این فصل در حفظ نتیجه موفق نباشد.با اغاز نیمه ی دوم فرش ارایی ها دست به تعویض های سریع و پیاپی زدند تا شاید راهی به سمت دروازه ی اتلیه بیابند اما خیلی در این امر موفق نبودند از دقیقه ۱۲ تیم اتلیه با انجام دادن ۵ خطا خطر پنالتی نقطه ی دوم را حس میکرد تا این که در فاصله ی ۹ دقیقه به پایان بازی عکاس ها صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شدندتا باتوجه به ضعف حسین عظیمی در این گونه ضربات شانس زیادی برای زدن گل داشته باشند.غیاثی برای زدن این ضربه بازیکن شوت زن تیمش محسن بخشی را وارد زمین کرد و او با یک ضربه ی زیبا موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا اب سردی بر پیکر تیم بی جان خبیری ریخته شود.
شاگردان خبیری پس از دریافت این گل در اکثر دقایق باقی مانده توپ را در اختیار داشتند اما این برای تغییر نتیجه کافی نبود و درنهایت این بازی با نتیجه ی ۳بر۱ به صود تیم میهمان به پایان رسید تا آنها با بدست آوردن یک برد شیرین موفق شوند جای حریف مشهدی خود را در پله ی پنجم جدول اشغال کنند.
حاشیه ها:
در این دیدار بلیط فروشی انجام نشد وحدودهزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشاکردن.
در جایگاه ویژه ی سالن بهشتی صله رحم فامیلی انجام گرفت و محمد ناصری گلر تیم سیاه جامگان مشهد با پسرخاله اش مدیرباشگاه آتلیه دیدار کرد.
پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم در تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند تا اتفاقات بازی شهرداری ساوه که به درگیری خبیری و لک انجامید کمی از ذهن ها پاک شود.
مصطفی طیبی بازیکن کلیدی فرش ارا که با زدن ۱۰ گل برای این تیم بیشترین گل زده را در این فصل دارد به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر این مسابقه بود.
محسن خبیری سرمربی فرش ارا برای دومین بار در این فصل بخاطر اخراج در بازی گذشته اجازه ی نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت و از روی سکوها بازی را تماشاکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

اقای تقوی امیدوارم خودت فهمیده باشی که برای فرش آرا مفید نیستی ، تو دو سال حضوره شما به جای افزایش امتیاز فقط هزینه های باشگاه رو چند برابر کردی و فرش آرا به مراتب ضعیفتر شد.

خسته نباشی دلاور
خدا قوت پهلوان

محسن سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

عجب حاشیه نگاری زیبایی دست مریزاد

نام ... سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

چه ربطی به اقای تقوی بنده خدا داره انصاف داشته باشید و دشمنی نکنید با حضور اقای تقوی شرایط تیم خیلی خوب شد و حواشی نداریم و خوب تیم را مدیریت میکند من خودم بازیکن تیم هستم و از ایشان کمال تشکر را دارم ما بازیکتان و کادر فنی باید تلاش بیشتری بکنیم باید همدل بشویم و دل حاج اقا مرتضایی و تقوی ، سالار و علی اقا واز همه مهمتر هواداران را شاد کنیم