کد خبر : 106067
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 10:50
-

بی‌غم:نتیجه دیدار تأسیسات – گیتی پسند به نفع ماست/ جواب حاشیه‌های دور رفت قرچکی‌ها را در زمین دادیم

بی‌غم:نتیجه دیدار تأسیسات – گیتی پسند به نفع ماست/ جواب حاشیه‌های دور رفت قرچکی‌ها را در زمین دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۷ بر یک تیمش مقابل مقاومت قرچک در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: به لحاظ فوتبالی بازی خیلی خوب انجام دادیم. بازیکنان هم تلاش زیادی کردند و فعل خواستن را به معنای واقعی صرف کردند. خدا را شکر در این بازی هم نمایش خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره پیروزی ۷ بر یک تیمش مقابل مقاومت قرچک در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: به لحاظ فوتبالی بازی خیلی خوب انجام دادیم. بازیکنان هم تلاش زیادی کردند و فعل خواستن را به معنای واقعی صرف کردند. خدا را شکر در این بازی هم نمایش خوبی داشتیم و هم نتیجه خوبی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: حاشیه‌های که تیم مقاومت در دیدار رفت ایجاد کرد، انگیزه مضاعفی نزد بازیکنان ما به وجود آورده بود و خوشبختانه توانستیم از این انگیزه بالای بازیکنان در زمین استفاده کنیم و جواب حاشیه‌های دور رفت حریف را در زمین بدهیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد دیدارهای هفته آینده لیگ برتر و جدال تیمش مقابل آتلیه طهران قم و همچنین دیدار حساس تأسیسات و گیتی پسند، خاطرنشان کرد:‌ دیدار تأسیسات و گیتی پسند بازی دو تیم بزرگ با مربیان و بازیکنان بزرگ است و اصلاً نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد. در هر صورت در این دیدار هر نتیجه رقم بخورد به نفع ما خواهد بود. ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم و الآن هم به چیز دیگری به جز دیدار با آتلیه فکر نمی‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.