کد خبر : 106099
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 13:58
-

شریف :تیم‌ها در لیگ برتر سال جاری به سه دسته تقسیم می‌شوند/قرارداد یک بازیکن دانشگاه آزاد معادل مبلغ کل قراردادهای تیم ماست

شریف :تیم‌ها در لیگ برتر سال جاری به سه دسته تقسیم می‌شوند/قرارداد یک بازیکن دانشگاه آزاد معادل مبلغ کل قراردادهای تیم ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان گفت: سه بازی متوالی مقابل بهترین تیم‌های لیگ کار را برای ما سخت کرده‌است. فاطمه شریف در خصوص بازی قبلی سیاه‌جامگان در مقابل نفت آبادان اظهار کرد: در نگاه نخست شاید ما بازنده این دیدار بودیم اما باید بپذیریم که پالایش نفت بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان گفت: سه بازی متوالی مقابل بهترین تیم‌های لیگ کار را برای ما سخت کرده‌است.

فاطمه شریف در خصوص بازی قبلی سیاه‌جامگان در مقابل نفت آبادان اظهار کرد: در نگاه نخست شاید ما بازنده این دیدار بودیم اما باید بپذیریم که پالایش نفت بهترین تیم ایران است. نفت در چهار بازی گذشته خود هیچ گلی دریافت نکرده بود و سیاه‌جامگان نخستین تیمی بود که موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

وی یا بیان اینکه این تیم امسال برای قهرمانی بسته شده و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد، عنوان کرد: ۶ ملی‌پوش نیز در این تیم مشغول به فعالیت هستند، ضمن اینکه بودجه‌های کلانی نیز برای خرید این بازیکنان در نظر گرفتند و قرارداد یک بازیکن این تیم معادل مبلغ کل قراردادهای تیم ماست.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان با اشاره به بهتر شدن روند بازیکنانش در نیمه دوم تصریح کرد: شاید در نیمه نخست خوب نبودیم اما ترسی که از بازیکنان ملی‌پوش حریف داشتیم در نیمه دوم از بین رفت و رفته‌رفته بهتر شدیم.

شریف در رابطه با نتایج ضعیف خانگی سیاه‌جامگان تاکید کرد: نتیجه بازی در مقابل شیراز یک اتفاق بود و یقین دارم اگر باز آن بازی انجام شود این نتیجه رقم نمی‌خورد. دلیل اصلی باخت به شیراز حواشی بود که در آن بازه زمانی در خصوص تعلیق تیم عنوان شد و ما را درگیر کرد و نتوانستیم تمرکز کافی داشته‌باشیم.

وی ادامه داد: در کل باخت در مقابل نفت آبادان با نتیجه ۸ بر ۴ باخت آبرومندانه‌ای بود زیرا گل‌های زده این تیم در بازی‌های قبل خود دورقمی بود، اما در بازی با تیم سیاه‌جامگان این اتفاق رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان افزود: ما از بازی‌های داخل خانه راضی هستیم و میزان تماشاچی که به سالن می‌آید غیرقابل وصف است و در مقابل آبادان تماشاچیان بازی دو برابر بازی در مقابل شیراز بود و این برای اولین بار است که در تاریخ لیگ فوتسال، شاهد چنین حضور پرشوری هستیم.

شریف در خصوص بازی آینده خود در مقابل دانشگاه آزاد اظهار کرد: از زمانی که قرعه‌کشی لیگ انجام شد، متوجه بودیم که سه بازی سخت را پشت سر هم خواهیم داشت. بازی اول با آبادان بود که پرونده آن بسته شد، بازی بعدی با دانشگاه آزاد و هفته بعد از آن به مصاف حفاری خواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این بازی‌های سخت متوالی، کار را در این بازه زمانی برای ما سخت کرده‌است، اما تمامی بازیکنان تیم تلاش خواهندکرد با توجه به آنالیز، تمرین‌ مداوم و شناسایی نقاط ضعف حریف دیدارهای آتی را با موفقیت به اتمام برسانند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه‌جامگان تصریح کرد: تیم‌ها در لیگ برتر سال جاری به سه دسته تقسیم می‌شوند. تیم حفاری و نفت آبادان که با داشتن بازیکنان ملی‌پوش و بودجه‌های کلان برای قهرمانی می‌جنگند، همچنین یک‌سری از تیم‌ها هستند که در میانه جدول رقابت پایاپایی دارند و علاوه بر آن امسال دو تیم عملکرد ضعیف دارند که این دو تیم زنجان و پیام‌نورسیرجان هستند و اما آنها هم یقینا در نیم‌فصل خود را تقویت خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

این شریف با اون جواد شریف گیتی پسند نسبت داره؟