کد خبر : 105957
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 8:45
-

شمسایی:با این برد به آینده امیدواریم شدیم/روز اول به مجموعه تاسیسات قول قهرمانی ندادیم

شمسایی:با این برد به آینده امیدواریم شدیم/روز اول به مجموعه تاسیسات قول قهرمانی ندادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: روز اول به مجموعه تاسیسات قول قهرمانی ندادیم ولی تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. وحید شمسایی درحاشیه دیدار با مقاومت البرز در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه بعد از سه باخت بسیار عجیب گذشته در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: روز اول به مجموعه تاسیسات قول قهرمانی ندادیم ولی تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وحید شمسایی درحاشیه دیدار با مقاومت البرز در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با بیان اینکه بعد از سه باخت بسیار عجیب گذشته در مقابل حریف در بازی‌های لیگ برتر فوتسال تیم بی‌روحیه بود، اظهار داشت: با پشتکار بازیکنان تیم این بازی را به خوبی انجام داده و برنده مسابقه از زمین خارج شدیم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با تاکید بر اینکه تیم تاسیسات بعد از سه شکست سنگین و پیاپی در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد، گفت: تیم قهرمان نیم فصل با سه باخت هجمه سنگین را متحمل شد ولی با این برد به آینده امیداوریم شدیم.

وی اضافه کرد: بعد از این برد به بازی‌های آینده متمرکز شده، روز اول به مجموعه تاسیسات قول قهرمانی ندادیم ولی تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.