کد خبر : 106137
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 13:29
-

آذرخش بندرعباس نمادی از اعتماد به نیروهای بومی است/۵۰۰ میلیون اختصاص‌یافته باید هر چه سریع‌تر به‌صورت کامل پرداخت شود

آذرخش بندرعباس نمادی از اعتماد به نیروهای بومی است/۵۰۰ میلیون اختصاص‌یافته باید هر چه سریع‌تر به‌صورت کامل پرداخت شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: ورزش حرفه‌ای هرمزگان نیاز به حمایت و ورود تمامی مسئولان به‌ویژه استاندار دارد. احمد مرادی در دیدار با اعضای کادرفنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، افزود: تیم آذرخش بندرعباس نمادی از اعتماد به نیروهای بومی است که توانست خود را از لیگ شهرستان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: ورزش حرفه‌ای هرمزگان نیاز به حمایت و ورود تمامی مسئولان به‌ویژه استاندار دارد.

احمد مرادی در دیدار با اعضای کادرفنی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس، افزود: تیم آذرخش بندرعباس نمادی از اعتماد به نیروهای بومی است که توانست خود را از لیگ شهرستان به عالی‌ترین سطح مسابقات کشوری برساند.

وی با بیان اینکه این روزها هزینه ورزش حرفه‌ای به‌مراتب بالا رفته و شاید باید با حمایت از بخش خصوصی پر و بال رشته‌های ورزشی را گرفت، اضافه کرد: متأسفانه تیم آذرخش بندرعباس طی سالیان اخیر با مشکلات عدیده مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند که این امر زیبنده و در شأن استان اقتصادی همچون هرمزگان نیست.

مرادی با اشاره به اینکه بحث ۵۰۰ میلیون اختصاص‌یافته به تیم آذرخش باید هر چه سریع‌تر برطرف و مبلغ اختصاص‌یافته به‌صورت کامل پرداخت شود، اضافه کرد: اینکه رقمی برای کمک به این تیم واریز شود اما اعضای شورای شهر آن را کاهش بدهند، امری درست نیست و باید این پول طبق اعلام اولیه مبنی بر ۵۰۰ میلیون به تیم آذرخش واگذار شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه امیدوارم استاندار هرمزگان به مسئله حمایت از ورزش حرفه‌ای نگاه ویژه‌تری داشته باشد، تصریح کرد: در استانی مثل هرمزگان نباید تیم‌های ورزشی با مشکلی مواجه شوند و این معضل با مدیریت صحیح و خواست مسئولان عالی‌رتبه استانی به‌طور حتم محقق می‌شود و بنده در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.