کد خبر : 106348
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 12:31
-

خوراکچی:می‌خواهیم در لیگ بمانیم اما رقبا هم بیکار نیستند/ ۳ تیم بالای جدول به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

خوراکچی:می‌خواهیم در لیگ بمانیم اما رقبا هم بیکار نیستند/ ۳ تیم بالای جدول به یک اندازه شانس قهرمانی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهرقدس در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در آغاز نیم‌فصل دوم فقط ۸ امتیاز داشتیم اما در ۴ بازی گذشته که ۳ بازی آن خارج از خانه بوده، ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم که نتیجه خوبی است. وی ادامه داد: تمام ذهن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی سرمربی تیم پارسیان شهرقدس در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در آغاز نیم‌فصل دوم فقط ۸ امتیاز داشتیم اما در ۴ بازی گذشته که ۳ بازی آن خارج از خانه بوده، ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم که نتیجه خوبی است.

وی ادامه داد: تمام ذهن و هدف ما این است که بتوانیم در نهایت نماینده شهرقدس را در لیگ برتر فوتسال نگه داریم البته می‌دانیم رقبا بیکار نیستند و آنها هم تلاش خود را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در خصوص شانس‌های قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتسال هم گفت: از همان ابتدا هم می‌شد پیش‌بینی کرد که مس سونگون، تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند شانس‌های اصلی قهرمانی هستند ولی به نظرم هر ۳ تیم شانس مساوی برای قهرمان شدن دارند.

خوراکچی در مورد بازی فردای تیمش با فرش‌آرا هم خاطرنشان کرد: ما در این مدت بهترین تمرین را انجام داده‌ایم تا بتوانیم در این بازی دشوار امتیازهای کامل را بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.