کد خبر : 106387
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 13:53
-

شمسایی: کمک کردم اما عکس نگرفتم/ به همه دنیا گل زده ام/ از تیم ملی خداحافظی نکرده ام

شمسایی: کمک کردم اما عکس نگرفتم/ به همه دنیا گل زده ام/ از تیم ملی خداحافظی نکرده ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در تازه ترین اظهارات خود گفت: از سال ۲۰۱۲ دیگر در تیم ملی حاضر نشده ام و ۶ سال از آخرین بازی که انجام داده ام می گذرد، تاکنون از تیم ملی خداحافظی نکرده ام. وی افزود: هرزمان که فالکائو به مسابقات تیم ملی بازمی گردد این بحث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در تازه ترین اظهارات خود گفت: از سال ۲۰۱۲ دیگر در تیم ملی حاضر نشده ام و ۶ سال از آخرین بازی که انجام داده ام می گذرد، تاکنون از تیم ملی خداحافظی نکرده ام.

وی افزود: هرزمان که فالکائو به مسابقات تیم ملی بازمی گردد این بحث ها باز می شود و سوال های تکراری را از من می پرسند در حالی که این بازیکن تا کنون سه بار با پیراهن تیم ملی خداحافظی کرده است. این ملی پوش در ۶ سال اخیر ۴۰ گل به ثمر رسانده که به نظرم آمار زیاد جالبی نیست.

شمسایی ادامه داد: نکته جالب اینجا است که در برزیل از ستاره ها قدردانی می کنند. به عنوان مثال فدراسیون برزیل رونالدو را به مراسم قرعه کشی جام جهانی می فرستند و از او بهترین استفاده را می کنند.

آقای گل جهان اظهار داشت: زمانی که احساس کردم فوتسال ایران به پیشرفت بالایی رسیده دیگر در بازی های ملی شرکت نکردم البته یکسری اتفاقاتی که نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم باعث شد تا مانع حضور در تیم ملی شود.وحید شمسایی به تمام دنیا گل زده و نیازی به تیم ملی ندارد همچنین تیم ملی هم نیازی به من ندارد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون برای بالا رفتن آمار گلزنی ام با پیراهن تیم ملی باید تورنمنت هایی برگزار کند که بتوانم در آنها شرکت کنم و باید فضا برای حضورم در تیم ملی ایران باز شود.

شمسایی در پایان گفت: من هم به اندازه خودم به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده ام و نمی خواستم با عکس گرفتن کاری را که انجام داده ام نشان دهم.اما بزرگانی مثل دایی و عزیزی و تعدادی از هنرمندان خوب کشورمان با جمع آوری کمک های مردمی نشان دادند همه ایران پشت کرمانشاه ایستاده است.تنها اتفاق بدی که در این حادثه رخ داد از دست دادن هموطنانمان بود و امیدوارم خداوند به بازمانده ها صبر بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

اگر باور دارید او به اصغر حس زاده بعنوان ۴ گزینه برتر ۲۰۱۶ رای داده پس باور کنید کمک کردن به زلزلزه زده های کرمانشاه.

نام ... دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

حسن زاده در حدی نیست که شمسایی بهش رای بدهد

نام دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

تو اگر به همه دنیا گل زدى پس دیگه چى میگى؟!! برو بشین خونه بذار دوتا جوان با استعدادرشد کنند تا کى میخواى حق جوان هاى این مملکت رو پایمال کنى؟!! بعد تو خودت از روى حسادت به حسن زاده رأى ندادى بعد گفتى کى بود کى بود من نبودم؟!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲:۵۰

بحث آقای گلی ی بحث ملیه ن شخصی.
از نظر اخلاقی و حرفه ای باید (تاکید میکنم باید) بازی با تیمهای درجه چندمی دنیا تدارک دیده بشه تا این رکورد استثنایی از دست نره و مثل فوتبال این رکورد همچنان در اختیار ایران (و ن تنها وحید شمسایی) باشه…
امیدوارم با کنار گذاشتن لج و لجبازیهای گذشته این امر ب بهترین نحو ممکن شکل بگیره